Pokud jsme nespokojeni se službou, kterou nám naše banka poskytla nebo se domníváme, že banka udělala chybu, je nejvyšší čas začít se svou bankou tuto záležitost řešit. Jak si mám stěžovat a co všechno musím udělat, mám–li pocit hraničící s jistotou, že se moje banka vůči mně něčím provinila?
Každý člověk, který se chystá vstoupit do pracovního procesu ať už na brigádu jako kurýr nebo jako cokoliv do prvního stálého zaměstnání, bude potřebovat někam dávat své peníze. Matrace ani ponožka se dlouhodobě neosvědčily, a to je důvod, proč bude každý dříve či později potřebovat běžný účet. Výběr takového správného typu účtu se může jevit jako vůbec první poněkud frustrující povinnost. Tento průvodce bankovními produkty vysvětluje vlastnosti různých typů účtů, které banky nabízejí a odpovídá na některé obecné otázky, které se nabízejí:
Ocitnout se ve finančních potížích, mít nedoplatky na hypotéce nebo nebýt schopen vyrovnat svoje dluhy je stresující a traumatické. Nesnažte se to překonat sami. Využijte bezplatnou pomoc a dostupné poradenské služby. Problémy nepřehlížejte a nevěřte, že zmizí. Nezmizí. Určitě to sdělte vaší bance a dalším věřitelům – v tomto případě mlčeti není zlato.