Banky.cz Magazín Banky.cz Všechny novinky

Všechny novinky - strana 49

Recenze pokladního systému Storyous s výčtem klíčových výhod a nevýhod

Recenze pokladního systému Storyous s výčtem klíčových výhod a nevýhod

30.3.2024
Fintech

Pokladní systémy jsou dnes nedílnou součástí řady podniků, výrazně totiž zjednodušují práci a šetří čas. Jedním z nejoblíbenějších pokladních systémů, a to zejména mezi zákazníky z oblasti gastra, je pokladní systém Storyous. Připravili jsme si pro vás recenzi, díky které se dozvíte nejpodstatnější informace o tomto systému, který aktuálně využívá více než 3 000 zákazníků z řad restaurací, kaváren, bister nebo vináren.

Číst více
Pojistná událost – Jak postupovat při dopravní nehodě

Pojistná událost – Jak postupovat při dopravní nehodě

29.3.2024
Pojištění

Podle policejních statistik v roce 2023 šetřila policie 94 945 dopravních nehod. Reálně číslo je ale pochopitelně násobně vyšší, protože k řadě nehod není třeba přivolat policii. Jak postupovat v případě, že se dopravní nehoda nevyhnula ani vám a jak škodnou událost nahlásit pojišťovně?

Číst více
Jak porozumět kontokorentu (povolenému debetu)

Jak porozumět kontokorentu (povolenému debetu)

28.3.2024
Půjčka

Kontokorent neboli povolené přečerpání, či povolený debet, je spotřebitelským úvěrem. Že jste to doposud nevěděli? Možná je víc věcí, které o kontokorentu netušíte, přestože ho možná i sem tam využijete. Jde o poměrně automatizovaný produkt, permanentní finanční rezervu, u které netřeba myslet na pravidelné splátky. A to je značnou výhodou. Jenže má i rizika a nevýhody, o kterých se vyplatí vědět.

Číst více
Znáte nejčastější důvody pro zamítnutí hypotéky?

Znáte nejčastější důvody pro zamítnutí hypotéky?

27.3.2024
Hypotéka

Rozhodnutí financovat pořízení vlastního bydlení pomocí hypotečního úvěru předchází pečlivé počítání, vybírání nemovitosti, hledání jiných možných řešení. Když na něj ale dojde, pak každý doufá, že mu banka žádost schválí. Není tomu tak ale vždy, banka prověřuje celou řadu informací, pokud žadatel její podmínky nesplní, pak žádost zamítne. Víte, z jakých důvodů k tomu dochází nejčastěji?

Číst více
TA: Týdenní analýza 13/2024: Stavební spořitelny najíždí na vlnu zelených úvěrů

TA: Týdenní analýza 13/2024: Stavební spořitelny najíždí na vlnu zelených úvěrů

26.3.2024
Aktuálně

Stavební spořitelny během února uzavřeli méně smluv o stavebním spoření než v roce 2023. Mírný pokles se projevil jak v objemu cílových částek, který klesl na 23,3 mld. Kč (-7,0 %), tak v počtu uzavřených smluv - 41 558 (-7,2 %). Uvidíme, jakým způsobem ovlivní výsledky v dalších měsících pokles úrokových sazeb a proaktivní přístup stavebních spořitelen ve formě různě zaměřených akcí.

Číst více
Půjčka pro dlužníky: Přehled, srovnání, výhody a nevýhody

Půjčka pro dlužníky: Přehled, srovnání, výhody a nevýhody

26.3.2024
Půjčka

Půjčky pro dlužníky vypadají na první pohled nebezpečně a nezodpovědně. Ale není tomu tak. Půjčku pro dlužníky si totiž vyřizuje i ten, kde chce svůj současný úvěr refinancovat na nový a výhodnější. Nebo ten, kdo chce několik svých stávajících půjček (včetně kontokorentu či kreditky) převést do jednoho nového úvěru, a tím si usnadnit splácení i správu svých půjček. Podívejte se, jak na půjčky při zadlužení.

Číst více
V bankovním sektoru vládnou věrnostní programy jako hlavní prostředek zapojení zákazníků

V bankovním sektoru vládnou věrnostní programy jako hlavní prostředek zapojení zákazníků

22.3.2024
Komerční sdělení

V dynamickém prostředí bankovního sektoru, kde má každý druhý člověk v průměru pět bankovních účtů, se konkurence mezi finančními institucemi den ode dne stupňuje. Uprostřed tohoto boje o klienty banky používají různé strategie, jak si udržet zákazníky, mezi nimiž věrnostní programy vynikají jako nástroj s největším potenciálem.

Číst více
Obliba privátních značek i slevových kuponů stále roste – jedná se o způsoby, jak čeští spotřebitelů bojují s inflací

Obliba privátních značek i slevových kuponů stále roste – jedná se o způsoby, jak čeští spotřebitelů bojují s inflací

22.3.2024
Komerční sdělení

Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.

Číst více
1 ... 47 48 49 50 51 ... 139