Dobrý den, potřebuji poradit. Vybírala jsem vysoký obnos z bankomatu, zadala jsem vše co bylo potřeba a zadala výběr, bankomat neustále ukazoval "čekejte prosím". Trvalo to nějakou chvíli, tak jsem to ukončila stopkou, vyjela mi karta, ale žádná hotovost. Když jsem to zkusila znovu, už mi bankomat ukázal, že jsem překročila limit a na účtě nezbylo nic. Co s tím mohu dělat? Děkuji
Dobrý den, je možné, aby si dotyčná osoba X zasílala mzdu od zaměstnavatele na účet, který patří synovi? Dále, aby došlo k výplatě dědictví opět na účet, který patří synovi? A dále, zda je možné nechat si zasílat jako matka od otce alimenty (na nezletilou dceru) na účet syna? Není v tom nějaké zákonné omezení? Děkuji moc!
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda je možné zjistit, kam byly bez mého vědomí provedeny z mého učtu u Air Bank čtyři platby v celkové výši přesahující částku dva tisíce? Platby proběhly v nočních hodinách a co mě nejvíc zarazilo a hodně slušně řečeno naštvalo - jak je vůbec možné, že k něčemu takovému mohlo dojít? Já před odesláním částky v jakékoliv výši musím platbu potvrdit v mobilní aplikaci a najednou mi odejde dvakrát částka přes 500 Kč a dvakrát částka přes 600 Kč a potvrzení nutné nebylo? Předem děkuji za odpověď. Předpokládám, že peníze už neuvidím a asi bude nejlepší změnit banku. Měl jsem spoustu účtů, ale tak nemilou zkušenost jsem ještě nezažil. Předem děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.