Dobrý den, prosím o sdělení informace, zda lze převést (směnit) české koruny z běžného účtu na polské zloté do cizoměnového účtu, vše v rámci České spořitelny v rámci internetového bankovnictví. Nebo jaký je postup? Přijde mi divné, že bych musel fyzicky zakoupit zloté a pak je zase vložit na cizoměnový účet, který mám u České spořitelny zřízený. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, mám aktivní pojištění proti odcizení a ztrátě platební karty, kterou jsem před několika měsíci zničil, nechtěně. Pokud požádám o novou kartu, probíhá to tak, že mi banka nejprve naúčtuje poplatek, který mi následně vrátí. Bude třeba těch 300 korun poukázat ins. správci? Já s tím paušálně nemám problém, splácím několik procent měsíčně, jen nechci udělat úplně nesmyslnou chybu.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda mohu synovi (2,5 roku) založit účet. Bude na něj mít v 18ti letech normálně přístup? Jde založit účet úplně bez poplatků, že se tam budou jenom vkládat peníze? A poslední otázka, kdyby bylo potřeba, může z účtu vybrat ten kdo účet založil? Mockrát děkuji.
Dobrý den, jak dlouho má exekutor na odblokování účtu po zaplacení pohledávky? Dal jsem příkaz k provedení platby bance před 10 dny. Na maily nereagují a co se týče telefonního hovoru, tak jen říkají, že musím počkat 2-3 dny. Na bance dle získaných informací dosud příkaz k odblokování nepřišel. Jaký vliv na blokaci účtu a exekuci může mít nynější nouzový stav? Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.