Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jsem v insolvenci třetím rokem. Vždy mi byly řádně strhávány srážky, ale teď účetní strhla srážku ze mzdy jen 1 306 Kč. Tak nevím co dělat, zda se to musí dorovnat insolvenčnímu správci anebo kontaktovat účetní kde se stala chyba. Nezruší mi kvůli malé srážce insolvenci? Děkuji
Dobrý den, jsem již 5 let po ukončené insolvenci, nemám již záznam v registrech, jsem státní zaměstnanec ve služebním poměru s příjmem cca 30 tis. čistého. Mohu získat půjčku u banky? Pokud mi bude žádost zamítnuta, jak dlouho tato bývá vidět v registrech? Děkuji
Dobrý den, do konce roku 2022 jsem byla na rodičovské dovolené, ale celý rok jsem pracovala na DPP pro úklidovou firmu, kde jsem měla výdělek max 5 000 Kč za měsíc a podepsala jsem u nich růžový formulář. Od poloviny září jsem začala navíc pracovat na DPP u jiného zaměstnavatele, kde se výdělky pohybovaly i nad 10 000 Kč za měsíc, ale zde jsem v září taky podepsala růžový formulář. Musím podávat daňové přiznání?
Dobrý den, kontaktoval mne před časem právník ze Španělska, že našel stejné příjmení jako moje a chce mi vyřídit dědictví a podělit se o něj. Napsala jsem mu, že takovým způsobem to nelze a nedělá se to. Odmlčel se. Nyní mi napsal, že našel někoho v jiné zemi, pro kterého to vyřizuje, že jsem promarnila šanci, ale jako pozornost mi pošle visa kartu s větším obnosem. Posílá to přes spedici Primexcourierservice. Ti mi napsali, že zásilku zadržela německá celnice a chtějí celní poplatek 1 540 Eur za propuštění zásilky. Reagovala jsem, že v eurozoně neplatí clo. Ověřila jsem si adresu odesílatele ze zmíněné firmy na jejich centrální adrese, odpověděli že je to správně, daná osoba u nich opravdu pracuje a že mám uhradit poplatek a zásilka s kartou mi bude doručena. Právník ze Španělska jen napsal, že nechápe, proč nechci kartu s penězi bez dalšího naléhání. Primex mi dokonce napsal garanční dopis, peníze mají jít na účet v Německu na konkrétní osobu. Poplatky jsou nazvány: a) International Duty Of Non Inspection Document = 1,100.00 EUR Je to jen další nový fígl? Poprosím o odpověď, děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.