Dobrý den, pokud se trvale odstěhuji do zahraničí a zruším si v ČR trvalý pobyt, co se stane zde s mými bankovními účty, ke kterým bych rád měl přístup? Četl jsem, že britské banky v těchto případech účty ruší. Je to tak i v ČR? Děkuji
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na možnost řešení svého problému. Před 10 lety jsem byla podvedena fin. poradcem renomované firmy Broker Consulting s následkem zmařené investice do firmy Immofinanz. Poradce místo mne vyplňoval dotazník, kam napsal, že jsem zkušený investor, neboť mám prý stav. spoření - byla jsem oklamána tím, že mi investice byla prezentována jako druh spoření na důchod. Byl mi slibován zisk v bezrizikovém produktu atd. Podle informace poradce se může trh zahýbat např. o 10%, ale v dlouhodobém horizontu vždycky akcie vydělávají. I když jsem zdůrazňovala, že o vložené prostředky nechci přijít, byla jsem uklidňována, že nic podobného nehrozí. Nyní, kdy jsem přišla o téměř celou vloženou částku a ještě jsem musela navíc zaplatit vstupní poplatek a poplatek za vedení účtu to se mnou nikdo nechce řešit. Poradce má prý zakázáno se mnou mluvit, právní oddělení Broker Consulting píše, že má stížnost je nedůvodná a že jsem podepsala dotazník, kde je uvedeno, že hodnota investice se může snížit, tj. ve výkladu poradenské firmy totéž, co ztratit vše. Navíc se ve firmě Immofinanz děly věci, kvůli nimž byla vyšetřována policií. I když jsem kvůli tomu volala svému poradci ve chvíli, kdy začaly akcie prudce klesat, zase jsem byla jen uklidňována, že nic nehrozí a přitom v Rakousku byla na Immofinanz podána akcionáři hromadná žaloba. Můj poradce mne o ničem neinformoval a přerušil se mnou veškerý kontakt. Než se investice (nemám jen jednu) dostaly do ztráty, tak mi poradce pravidelně volal, ale pak ztratil o mne zájem. Obrátila jsem se na ombudsmana, ale ten to neřeší. Ani Česká národní banka mi nepomohla. Myslíte, že by pro mne bylo nějaké řešení? Nejde mi už o žádné zhodnocení peněz, ale jen o vrácení vložených prostředků. Předem děkuji za radu!
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.