Dobrý den, v roce 2000 jsme založili Univerzální kapitálové pojištění u Komerční pojišťovny. Měsíční čásky jsme posílali na účet 108330570/5100. Po roce se změnil kód banky na 0300, což jsem provedl taky na svém trvalém příkazu a celou dobu až do května letošního roku 2022 vše běželo v pořádku a komerční pojišťovna dostávala platby. Od května se tento tok přerušil. Dostali jsme upomínku, ale na ni je jiné číslo učtu a to od Komerční banky. Nikdo mi není schopen říct, kde mi uvízly poslední 2 odeslané splátky. Na infolince Komerční pojišťovny dokola opakují, že mají kód banky 110 a nejsou schopni zjistit, kde uvízly poslední 2 splátky odeslané na původní účet 108330570/0300. Do mojí banky ze které peníze šly a nevrátily se. Jak to mám řešit? Na Infolince Komerční pojišťovny mi nejsou schopní pomoci a mám si to vyřešit sám u své banky Děkují
Dobrý den, v roce 2012 proběhlo na Slovensku dědické řízení po zemřelém otci. K předmětu dědictví - pozemku v původně BSM byly stanoveny zákonné podíly: manželka (matka) ½, já (syn) ¼, bratr (2. syn) ¼. Dohodou dědiců v uvedeném usnesení jsem nabyvatelem pozemku já s tím, že v případě jeho prodeje vyplatím spoludědicům do 30 dní jejich zákonné dědické podíly. Pozemek jsem po dohodě se spoludědici prodal v lednu 2024. Maminka (98 let) je plně rozhodnuta nám, oběma synům svůj podíl přenechat/rozdělit stejným dílem, přičemž ze zdravotních důvodů odmítá absolvovat jakékoli návštěvy úřadů. Prosím o doporučení co nejjednoduššího řešení situace odpovídajícího platné legislativě. Je nutná písemná forma? Pokud ano, je potřeba ověření podpisu? A jak řešit daň z příjmu? Mockrát děkuji
Dobrý den, dnes mi poslali z Afriky email. Chci se zeptat, jestli to je lež.
FROM THE HONORABLE DESK OF MR.AFRIQ TINO. DIRECTOR INTERNATIONAL REMITTANCE DEPARTMENT.BANK OF AFRICA (B.O.A.B) 24/BLOCK B.021 AKPAKPA ROAD COTONOU-BENIN REPUBLIC OFFICE TELEPHONE NUMBER +229 62004305
We received your mail and your Bank data’s was acknowledged,
Like we told you on our last mail that we have concluded the transfer of your fund, be inform now that all your fund $15.7 Million Usd will get to your account in your country within 6hrs after the transfer here.
You have to pay €395 Euro for the Bank transfer fee and it can not be remove from your total money, as you know you suppose to pay more than €395 Euro but due to the source of your fund we where told to receive only €395 by the International Monitoring Fund IMF and after the payment you will get your money as we stated above.
We can not use our Bank email for now for security reasons but as soon as you send the fee we will furnish you with our site.
Here is the information you will use to send the €395 dollar
NAME== DAVID MARK
COUNTRY== BENIN REPUBLIC
CITY== COTONOU
Waiting your update,
Afriq Tino.
Dobrý den, mám usnesení okresního soudu, který rozhodl pověřenou soudní komisařkou o zastavení dědictví z důvodu nepatrné hodnoty. Běžný účet zůstavitele (mého otce) se vydává vypravitelce pohřbu - dceři. Zůstatek dle usnesení byl ve výši 29 894,02 Kč. Dnes mi ovšem na můj účet došla jiná částka a to 19 452,25 Kč. Proto se Vás chci zeptat, zdali si banka částku sama nějak upraví nebo z jakého důvodu nebyla zaslaná uvedená částka z usnesení. Děkuji Vám za odpověď.
Jsem invalidní důchodce a po příteli splácím 2 exekuce. Do současné chvíle u jedné je splacena jistina u druhé je splacena jistina částečně. Doposud mé dluhy splácela teta, která nyní mi oznámila, že již dluhy splácet nemůže. Můj příjem je ve složení z inv. důchodu a soc. dávek na bydlení ve výši kolem 8 200 Kč. Dále splácet nemohu nic, protože náklady na bydlení činí měsíčně 5 100 Kč a zbývá mi na živobytí 3 200 Kč. Protože v dohledné době nemám možnost žádné brigády ani zaměstnání pro nemoc, která mi to nedovoluje, chtěla bych vstoupit do insolvenčního řízení, kde by mě podpořila matka darovací smlovou asi na částka ve výši 2 500 Kč. Výše mého dluhu je přibližně 260 tisíc. Chci se zeptat na to, jestli je možné v červenci 2019 již podávat žádost o insolvenci podle nového zákona a na koho se nejlépe obrátit pro sepsání této žádosti. Do této doby budu muset splátky přerušit, neboť nemám z čeho platit. Musím oznamovat exekutorům můj záměr v řešení mé situace? Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.