Dobry den, mám dotaz, zda exekutor postupoval v souladu se zákonem, když mi zablokoval peněžní prostředky na firemním účtu, konkrétně mKonto business, pro zcela soukromé dluhy nemající spojitost s podnikáním. Banka mi alespoň uvolnila trojnásobek životního minima, ale to na plnění závazků z podnikání samozřejmě nestačilo, tudíž jsem zkrachoval, nezaplatil nikomu nic a zůstal ekonomicky nečinný. Žádné dávky ani podporu nepobírám, ale když nic nemám, ani příjmy, nemají mi co vzít a jsem tudíž zcela svobodný a spokojený. Jen ten začátek s blokací účtu mne zvolil tuto cestu do alternativní existence. Děkuji
Dobrý deň, práve som natrafila na sťažnosť pána ohľadom AnyDesk . Mam ten istý problem. Nezaujímala som sa o ďalší nákup Kryptomeny lebo mi stačilo koľko som kúpila. Bolo to dávnejšie a ked som sa chcela na AnyDesk pripojit, bolo to neúspešné. Prosím vas, vedeli byste mi dat dôveryhodný kontakt na AnyDesk, kde by som sa môj problém mohla opýtať? Prosím to že si treba dávať pozor som už počula veľa krát. Ak máte možnosť, prosím o kontakt kde by som môj problem a hlavne komu v AnyDesk by som mohla napísať. Ďakujem za odpoveď.
Dobrý den, na převod CP darováním z určité banky do jiné i formou online jsou stanoveny určitě přesné formuláře. Prosím sdělte mi typy těch formulářů. Já bych si je doma předvyplnila a to by mi velmi usnadnilo situaci na pobočce banky. Velice děkuji za pochopení.
Dobrý den, jak je to prosím s údaji (jméno) při příchozí a odchozí platbě fyzických osob? Když posílám z účtu peníze na jiný účet, nevidím ve výpisu jméno příjemce, příjemce peněz však ve výpisu mé jméno (odesílatel) vidí, jak to? A lze nějak zajistit, aby mé jméno vidět nebylo? Vřele děkuji za odpověď.
Zdravím, potřeboval bych poradit. Stal sem se obětí podvodu s falešnou seznamkou. Zakoupil jsem si členství, které jsem hned potom zrušil, na jeden den za 25 korun na žhavé noci.cz. Udělal jsem hloupost a proklikal jsem to a ani se nepodíval na všechny skryté stránky. Na poslední bylo ale zaškrtnuto že souhlasím s vytvořením profilu i na jiné seznamce ULLA a souhlasím s měsíčním členstvím, které se bude pravidelně obnovovat. Trvalo 6 měsíců než jsem si všiml, že mi jednou měsíčně z účtu mizí 500 Kč na neznámý účet. Dopátral jsem se, že je to za to členství na té jiné seznamce se kterým jsem souhlasil. Psal jsem na support žhavé noci, že chci vědět přihlašovací údaje které mi vytvořili na Ulla, abych si mohl po 6ti měsících zrušit členství. A odepsal mi podezřelý "správce emailu", že jsem poslal nedoručitelnou zprávu. Co mám teď dělat, když nemůžu zrušit to členství? Mám si zablokovat kreditní kartu a udělat si novou? Ve smlouvě se píše, že jsem povinen oznamovat jakoukoli změnu platební karty. A že jinak budu plně zodpovědný za poplatky účtované na vrub mé karty. Je to jen součást jejich podvodu, abych se bál zrušit kartu? A když kartu zruším a oni na ní budou dál chtít vybírat, je možné aby mě například exekučně stíhali? Jedna seznamka má sídlo v Londýně a druhá v Hongkongu. Pokud se mnou nekomunikují, tak mi nic jiného nezbývá než si zablokovat kreditní kartu, ze které se platí to členství. Dokáží si mě pak nějak dohledat? Jsem celkem úzkostlivý a nevím co mám dělat. Prosím.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.