Dobrý den, chci si převést zůstatek mého účtu do ČSOB. Nikdy jsem neprováděla změny na svém účtu a nejsem si jistá, jak mám provést převod, nepoužívala jsem internetové bankovnictví, ale chtěla bych toho využít. Nechce se mi ověřovat podpis a zasílat doklad do Prahy. V Olomouci zřejmě pobočky banky jsou zrušeny. Můžete mi konkrétně poradit postup při internetovém bankovnictví, přístupový pin snad najdu. Děkuji.
Dobrý den, dlouhodobě platím celoročně 55 Kč měsíčně cestovní pojištěni varianta B u Kooperativy ke kartě České spořitelny. Teď potřebuji připojištění na náklady spojené s Covidem. Byla jsem odkázána na internetové bankovnictví, ale tam mi to nabízí pouze celkové pojištění jako bych ještě neměla žádné uzavřené. Je možnost buď navýšení dosavadní částky nebo připojištění na Covid léčení a případné storno letu na konkrétní cestu? Děkuji
Dobrý den, chci se zeptat, žena si v bance jménem BNP Paribas France vzala úvěr a přišel email, že je dlužník v té bance. Platily jsme poplatek 18 000 Kč za registraci do systému, poplatek 27 000 Kč za převod peněz z Francie sem do Čech a teď chtějí poplatek za pojištění půjčky 26 000 Kč. Dál chtějí poplatek 30 500 Kč záruční a ještě poplatek 40 000 Kč za lodní dopravu, takže dohromady 96 500 Kč. Přitom píší, že je to online přenos a nevíme co s tím dál. Další peníze už se nám nechce posílat, když pokaždé psali, že je třeba zaplatit a budete mít úvěr. A pak další poplatek a budete mít úvěr a zas nic. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, mám dotaz, moje přítelkyně je v insolvenci. Správce ji to vyčíslil na 44 měsíců se splátkou 2 200 Kč, ale celkový dluh je jen 50 000 Kč. Zajímalo by mě kdybych to chtěl dříve zaplatit za ní a věnovat jí ty peníze, může se to rychleji zaplatit? Ať zbytečně nepřeplatí tu dlužnou částku, na kterou se přihlásili věřitelé. Protože to je skoro dvojnásobek toho co dluží, když by to platila těch 44 měsíců. Je mi divné, že správce by si bral tolik navíc. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, chtěla bych část svých finančních prostředků uložit na spořící účet u Trinity bank. Našla jsem tam dva produkty se zajímavým úročením, jedná se o produkt Dobrý klient, kde je aktuální úrok 2,58% a produkt Výhoda+, kde je 2,08%. Kromě rozdílného úroku a různého způsobu založení (produkt Výhoda+ nelze založit online) jsem u těchto dvou produktů nenašla žádný rozdíl. Můžete mi prosím sdělit, jaký je v těchto dvou produktech rozdíl? Moc děkuji za odpověď.
Dobrý den, chci se zeptat, dnes mi přišla rodičovská 11 784 Kč, ale mělo mi už přijít 12 530 Kč, jelikož mi i správkyně volala, že potřebuji navýšit dar, že tento měsíc už dostanou méně. Psala jsem na úřad práce a tam je to prý v pořádku, ale na justice.cz mi vychází, že ze 14 000 Kč mám dostávat 12 530 Kč s jednou vyživovací povinnosti. Na koho se obrátit s žádostí o nápravu?
Dobrý deň, rád by som si založil účet v českej banke, som ale občan SR, v ČR nemám trvalý ani prechodný pobyt a ani tam nepracujem/neodvádzam dane. Účet potrebujem iba za účelom kúpy a predaja zberateľských predmetov, kde majú niektorí kolegovia problém so slovenským účtom, nejde o podnikateľskú činnosť. Existuje možnosť v niektorej banke v ČR založiť takýto účet bez splnenia horeuvedených podmienok? Ďakujem
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.