Dobrý den, banka zjistila, že mám rok prošlý občanský průkaz a na vyřízení nového mi dávají 14 dní. Psali mi to do mobilního bankovnictví. Vyřízení nového trvá 30 dní. Do týdne za příplatek 500 Kč. Mám teď finanční nouzi, tudíž bych chtěl až za těch 30 dní. Jaký je postup banky, když tedy nedodržím danou lhůtu? Co potom nastává? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, můžete mi poradit? Maminka si u banky nakoupila akcie před 3 roky, poradil ji to bankéř u ČSOB. Je jí 86 let. Teď ji přišel výpis a má tam velkou sumu peněz. Ona tomu nerozumí, já taky ne. Řekli ji, že si peníze může nechat převést na účet nebo převést na jiné jméno nebo to půjde do dědictví. Můžete mi poradit, jaké by bylo nejlepší řešení? A dá se to ukončit? Zrušit tu smlouvu? Divím se, že ji v tomto věku něco takového nabídli, nic nám neřekla. Až teď. Prosim o radu, děkuji Jana
Dobrý den, potřeboval bych poradit se získáním dat k mojí bakalářské práci. Potřeboval bych získat data o tom, jak se vyvíjela úroková sazba na spořících účtech (ať už např. průměrná nebo nějakého konkrétního účtu), a to od roku 2014. Lze se k takovým datům nějakým způsobem dostat? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, máme hypotéku s přítelem na půl, platil ji přítel ze svého účtu. Před týdnem ode mě odešel a já jsem zjistila, že hypotéku přestal platit a banka hypotéku přeprodala. Je ještě nějaká možnost to zachránit? O dům nechci přijít, ale ti co koupili naší hypotéku chtějí zaplatí celý zbytek 750 000 Kč a to já dohromady nedám, děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.