Dobrý den, včera mi měly přijít peníze od jednoho pána. Ale ty se ke mě stále nedostavily. Posílal mi i potvrzení, že platba byla odeslána. Tak proč mi peníze stále nepřišly? Je možné, že by platbu odesílatel zase zrušil? Nebo to už nejde když to odešle? Předem děkuji.
Dobrý den, existuje termín interní číslo pro účet? Zadal jsem omylem u platby jinou banku. Banku u které mám účet. Banka poslala peníze na jiný účet, který je u ní veden. Banka tvrdí, že jsem se trefil na její interní číslo pro účet. Zadal jsem jiný účet (chybně), ale dle výpisu banka zaslala platbu na jiný účet u ní vedený. Myslím si, že banka nemá měnit dispozice. Interní číslo účtu je věcí banky. Banka by přece neměla svévolně měnit dispozice u čísla účtu. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli se daní starobní důchod ze zahraničí. Já pracoval 12 let v Irsku a splnil jsem podmínku pro irský starobní důchod. Ten bych měl pobírat až od věku 68 let. Jenom vím, že v Čechách se daní starobní důchod nad 56 700 Kč měsíčně. Tedy roční důchod nad 680 400 Kč. Za odpověď předem moc děkuji, s pozdravem a přáním hezkého dne Luboš
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.