Dobrý den, vložila jsem po menších částkách (do 5 000 Kč) peníze na online casino Merkur Xtip, celkem 32 000 Kč. Casino má v ČR licenci. Vyhrála jsem tam 70 000 Kč, peníze jsem vybrala ve 2 částkách, 30 000 Kč a 40 000 Kč. Od odesílatele platby jsem dostala zaúčtování transakce. Dodnes, tj. 8 prac. dní, mi na účet nic nepřišlo. Kontaktovala jsem banku ČSOB, odeslala na email potvrzení o transakci a bez odpovědi. Co myslíte že se děje? Moc tomu nerozumím. Děkuji
Dobrý den, v souhlasech spořitelny s inkasem, ani v platbách/měsíc se mi nedaří mi dohledat dohledat, k jakému produktu odchází, nebo odcházela platba 500 Kč na č. účtu příjemce UniCredit Bank č. 500114004/2700 z účtu č. 73634063 - zřízeného Českou spořitelnou. Děkuji za pomoc a přeji hezký den.
Dobrý den, ráda bych se zeptala na informaci k vlastním zdrojům u hypotéky. Jako podmínku k čerpání musím prokázat vlastní zdroje, popř. dar od rodiny. Vzhledem k tomu, že má rodina žádnými vyššími příjmy nedisponuje, je možné, aby mi peníze daroval např. kamarád? Částku z vlastních peněz jsem již použila na rezervační poplatek. Dovolím si ještě jednu otázku. Hypotéka mi byla schválena minulý rok s čerpáním do roku 2023 (dům je ve výstavbě). Od té doby se mi lehce snížily příjmy, které ale nemají vliv na mou platební schopnost. Nebude probíhat opětovně dokládání příjmů ze současné doby? Předem moc děkuji za zodpovězení mých dotazů. S pozdravem
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.