Dobrý den, kamarádka se Slovenska poslala peníze s VÚB banky urgentní zahraniční platbu do ČR, konkrétně do Air Bank a peníze stále nedorazily. Zjistilo se, že účet je správný a peníze se odečetly, ale na účet příjemce nedorazily. Spletla jméno. Jak se to řeší? Nejspíš to jde přes korespondenční banku. Peníze odešly v pátek a do dneška nic. Děkuji za případnou odpověď.
Dobrý den, byla mi povolena insolvence a banka, u které jsem měla nějaké závazky, si již pohledávku přihlásila do insolvenčního řízení. K té samé bance mi chodím mzda od zaměstnavatele a před povolením oddlužení mi celou mzdu vzali na splacení pohledávek. Nyní když je již zbytek pohledávek přihlášen do řízení, mohou mi znovu vzít celou mzdu a blokovat účet? Dle vyjádření banky není účet dlužný, ale vyžadují usnesení o povolení klientovi nakládat s účtem, což dle vyjádření insolvenčního správce neexistuje a měla bych mít účet k dispozici. Exekuci žádnou nemám ani jsem neměla. Děkuji
Dobrý den, koupil jsem auto od člověka, který dluží peníze a je v exekučním řízení. Auto je na mě předvedené. A teď mi přišlo od exekutora, že toto vozidlo zařadil do soupisu. Prodávající dluží cca 12 000 Kč věřiteli, tedy jeho jistina je 12 000 Kč. Je možné nějakým způsobem tuto částku uhradit tak, aby mi teda auto zůstalo, když za něj tento dluh zaplatím? Za auto jsem dal 60 tisíc a dal jsem do něj dalších 150 000 Kč. A druhý dotaz - mám možnost podat žádost o vyškrtnutí do 30 dnů ode dneška, kdy jsem dostal informaci, že auto je v soupisu exekutora. Když podám tuto žádost, tak v této době než mi na to odpoví mi auto zabavit nemohou? A když tuto žádost zamítnout, mám nějakou další možnost jak se bránit, abych nemusel odevzdat auto? Děkuji
Dobrý den, chci se pro jistotu zeptat - známý mi v sobotu ráno poslal peníze, abych mu něco koupila. Poslal i výpis (má Fio), že peníze byly zaúčtovány/strženy. Ale u mě doposud nejsou. Údajně kliknul na platbu okamžitou. Vždy mi chodí u těchto typů plateb peníze hned, teď nic. Máme počkat do pondělí a pak to řešit? Předem děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.