Dobrý den, jsem v insolvenci a insolvenční správce mi nechal "zrušit" a to bez jakéhokoli upozornění telefonního operátora a ten mi dal výpověď. Platil jsem pravidelně telefon s daty a měl jsem dva telefony, které jsem splácel společně s daty od operátora. V současné době, když je všude omezený pohyb a telefon je víc než potřeba, tak já jsem nyní tímto zásahem ztratil možnost práce, jelikož se nemohu domlouvat s potencionálním novým a ani původním zaměstnavatelem. A ten mi nebude psát X sms zpráv. To mne pošle někam. A po mé práci nemohu sehnat práci, protože na sms mi nikdo nebude odpovídat. Všichni chtějí telefonický hovor, který je nejrychlejší a nejpraktičtější nejen v této koronavirové době ale i obecně. Je tato praktika insolventního správce normální a tedy správná?Považuji to za drzý vstup do mého osobního života a jako násilné omezení, protože prý nesmím nikde nic platit. Podle mého názoru je tato záležitost velmi absurdní, když si ale mohu, a to od mého "bývalého" operátora kupovat kreditní data a to v určitých finančních úrovních (balíčcích). Tím ale zaplatím operátorovi mnohem vyšší částku než kdybych používal smluvní data, která jsem měl od operátora. O insolvenci jsem požádal já sám. Nyní ale toho lituji, protože takový zákrok je neadekvátní a svou povahou i diskriminující, protože na základě tohoto bezohledného zákroku insolventního správce nemohu nyní sehnat práci. Považuji to za velmi bezohledné a nepatřičné, protože insolvenční správce tím ze sebe dělá Boha že může cokoli si umane a bez informací. Třeba by mi mohl nechat useknou hlavu nebo ruce, protože ON je přece insolvenční správce a samozvaně se nazval Bohem, který může cokoli a bez následků a tetelit se v jeho panovačném jednání insovenčního správce. Pohrdání a neznalost běžných lidských potřeb ho tedy netrápí, ON je přece insolvenční správce, ON je zákon, ale že je jiná doba (nejen koronavirová doba s mnoha omezeních a to především v institucích do kterých není vstup a zaměstnavatelé pracují převážně z domu). A ta je v této koronavirové době komunikace takto založená i v běžných životních situacích, kdy je omezen styk mezi rodinami podobně. Ale svou "důležitostí" insolvenční správce nešetří, je nepřizpůsobivý době a zákon o insolvenci, na který tak každý velmi rád poukazuje a dává jako svatý zákon, tak tuto situaci nezná. Který se nepřizpůsobil a ani se nepřizpůsobuje době ve které žijeme a stavu v jakém se nyní nacházíme a dlouho ještě budeme. Z toho pro mne vyplývá, že mohu telefon zahodit. Protože za 5 let už mi ani nepomůže v ničem, protože už mohu být také v hrobě. Je mi 73 let. Pravděpodobně insolvenční správce žije ve své insolvenční bublině a neumí se přizpůsobit potřebám lidí v insolvenci. Ale to není jeho povinnost, ale slušnost, obezřetnost, vstřícnost a nedělání věcí horších než jsou v daní chvíli. Takže já se tím nemohu dovolat ani k lékaři, nemohu najít práci, ale zaplatit chtít bude pan insolvenční správce. Je to takový lidský hyenismus, který je posvěcený jakýmsi neupgradovaným zákonem současné současné doby. Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
v insolvenci ztrácíte určitá práva, která za Vás dočasně přebírá ins. správce (nemůžete volně nakládat se svým majetkem, dále se zadlužovat či uzavírat jiné závazky). Jedna se o tzv. nucenou správu osobních financí. Telefonů můžete mít za normálních okolností zcela libovolné množství, ale pokud jste předlužen (nesplácíte řádně a včas své závazky) a prosíte v rámci insolvence o ochranu před věřiteli a prominutí části dluhů, pak je třeba počítat s tím, že se v určitých oblastech budete omezen. Možnost telefonovat Vám určitě nikdo nebere, jen operátoři neradi poskytují paušál dlužníků v insolvenci (pravděpodobně budete muset přejít na předplacenou kartu).
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Dobrý den, prosím o radu, ako správne napísať mail. Aký zvoliť text. Priateľ si v ťažkej životnej situácii požičal peniaza od nebankoviek, ktoré nedokázal splácať. Dané spoločnosti si buď neoverili jeho bonitu, alebo im bol zaslaný jeho výpis z účtu, kde bolo zjavné, že má mnoho ďalších požičiek a dokonca sázky. Spoločnosti pohladávky postupili. Jeho snahou je teraz všetko vyriešiť, ale nechceme platiť vzniklé penále. Zaslali sme zatial písomne žádost o zaslaní uznání závazku. Jedná sa o podnikateľske požičky. Dakujem moc za odpoveď.
Dobrý den, v roce 2024 jsem 4 měsíce vydělávala a bydlela v Rakousku, jinak jsem byla v ČR jako student bez příjmu. Následující rok budu bydlet a vydělávat jen v Rakousku. Trvalý pobyt mám stále hlášený i v ČR. Musím za nějaký nebo za oba tyto roky podávat daňové přiznání či jiný dokument i v ČR? Děkuji
Dobrý den, dnes jsem u podnikatelského účtu zvyšovala kontokorent. Zatím se nová částka k čerpání neobjevila a starou stále vidím (mám ji na účtu k dispozici v plné výši). Změnila se mi ale splatnost původního kontokorentu na dnešní den. Dokumenty na nový kontokorent jsou řádně podepsané, ale peníze se ještě nezobrazily. Nemůže se stát, že banka původní kontokorent ukončí a nový nedá k dispozici, i když jsou podepsané dokumenty?
Dobrý den, naletěla jsem podvodníkům při žádosti o půjčku. Platila jsem jim různé poplatky a pak se rozhodla vše zrušit. Samozřejmě po mně chtějí opět poplatek za zrušení. Vyhrožují mi pokud ho nezaplatím, že se stane něco hrozného, nebudu mít klid, fyzickým napadením atd. Máte prosím zkušenosti s tímto, je to opravdu možné? Policii jsem kontaktovala, bohužel pozdě. A rozum ten jsem někde zřejmě ztratila už při počátku zřízení půjčky tímto způsobem. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, chci se zeptat, jestli se nejedná o podvod, děkuji. Dobrý den, pane, kontaktují vás kvůli závazné vzniklé situaci, která vznikla vaším slovem platby. Teď hrozí statisícová pokuta od Fu, je nutné dnes uhradit chybějící část, není čas, jinak to bude v řádech statisíců, je potřeba uhradit obratem 7 800 Kč na číslo účtu 5666957063/0800 obratem a bez výmluv děkuji státní zástupce Jurgača
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Uvažujete o rekonstrukci domu, ale trápí vás financování? Nová státní půjčka "Oprav dům po babičce" může být řešením. Nabízí kombinaci dotace a úvěru až 4 miliony Kč bez zástavy, s nízkým úrokem a dlouhou dobou splatnosti. Zjistěte, jak tuto výhodnou nabídku využít pro vaše bydlení a proč ji už zvolilo téměř 500 lidí.
Začínající podnikatelé často využívají bezplatné fakturační programy. Jsou dostupné, dobře se používají a fakturu vygenerují na pár kliků. Bezplatné programy mají ale i svá úskalí – přečtěte si, o čem byste měli vědět, než je začnete využívat.Zdroj obrázku: Pexels.com
Jednoduché, minimalistické a zároveň dostupné bydlení. Přesně to nabízejí tiny housy – malé domky, které zaberou jen kolem 20 m2. Umístíte je tak i na malé pozemky. A často se obejdete i bez stavebního povolení. Podívejte se, jaké mají výhody, jak je financovat a jak získat na tiny house hypotéku.