Banky.cz Bankovní poradna zdarma Exekuce a insolvence #13233,Nelíbí se mi postup ins. správce

Nelíbí se mi postup ins. správce, Exekuce a insolvence

REKLAMA
Běžný účet s bonusem 1 000 Kč

Dobrý den, jsem v insolvenci a insolvenční správce mi nechal "zrušit" a to bez jakéhokoli upozornění telefonního operátora a ten mi dal výpověď. Platil jsem pravidelně telefon s daty a měl jsem dva telefony, které jsem splácel společně s daty od operátora. V současné době, když je všude omezený pohyb a telefon je víc než potřeba, tak já jsem nyní tímto zásahem ztratil možnost práce, jelikož se nemohu domlouvat s potencionálním novým a ani původním zaměstnavatelem. A ten mi nebude psát X sms zpráv. To mne pošle někam. A po mé práci nemohu sehnat práci, protože na sms mi nikdo nebude odpovídat. Všichni chtějí telefonický hovor, který je nejrychlejší a nejpraktičtější nejen v této koronavirové době ale i obecně. Je tato praktika insolventního správce normální a tedy správná?Považuji to za drzý vstup do mého osobního života a jako násilné omezení, protože prý nesmím nikde nic platit. Podle mého názoru je tato záležitost velmi absurdní, když si ale mohu, a to od mého "bývalého" operátora kupovat kreditní data a to v určitých finančních úrovních (balíčcích). Tím ale zaplatím operátorovi mnohem vyšší částku než kdybych používal smluvní data, která jsem měl od operátora. O insolvenci jsem požádal já sám. Nyní ale toho lituji, protože takový zákrok je neadekvátní a svou povahou i diskriminující, protože na základě tohoto bezohledného zákroku insolventního správce nemohu nyní sehnat práci. Považuji to za velmi bezohledné a nepatřičné, protože insolvenční správce tím ze sebe dělá Boha že může cokoli si umane a bez informací. Třeba by mi mohl nechat useknou hlavu nebo ruce, protože ON je přece insolvenční správce a samozvaně se nazval Bohem, který může cokoli a bez následků a tetelit se v jeho panovačném jednání insovenčního správce. Pohrdání a neznalost běžných lidských potřeb ho tedy netrápí, ON je přece insolvenční správce, ON je zákon, ale že je jiná doba (nejen koronavirová doba s mnoha omezeních a to především v institucích do kterých není vstup a zaměstnavatelé pracují převážně z domu). A ta je v této koronavirové době komunikace takto založená i v běžných životních situacích, kdy je omezen styk mezi rodinami podobně. Ale svou "důležitostí" insolvenční správce nešetří, je nepřizpůsobivý době a zákon o insolvenci, na který tak každý velmi rád poukazuje a dává jako svatý zákon, tak tuto situaci nezná. Který se nepřizpůsobil a ani se nepřizpůsobuje době ve které žijeme a stavu v jakém se nyní nacházíme a dlouho ještě budeme. Z toho pro mne vyplývá, že mohu telefon zahodit. Protože za 5 let už mi ani nepomůže v ničem, protože už mohu být také v hrobě. Je mi 73 let. Pravděpodobně insolvenční správce žije ve své insolvenční bublině a neumí se přizpůsobit potřebám lidí v insolvenci. Ale to není jeho povinnost, ale slušnost, obezřetnost, vstřícnost a nedělání věcí horších než jsou v daní chvíli. Takže já se tím nemohu dovolat ani k lékaři, nemohu najít práci, ale zaplatit chtít bude pan insolvenční správce. Je to takový lidský hyenismus, který je posvěcený jakýmsi neupgradovaným zákonem současné současné doby. Děkuji za odpověď.

Dobrý den,

v insolvenci ztrácíte určitá práva, která za Vás dočasně přebírá ins. správce (nemůžete volně nakládat se svým majetkem, dále se zadlužovat či uzavírat jiné závazky). Jedna se o tzv. nucenou správu osobních financí. Telefonů můžete mít za normálních okolností zcela libovolné množství, ale pokud jste předlužen (nesplácíte řádně a včas své závazky) a prosíte v rámci insolvence o ochranu před věřiteli a prominutí části dluhů, pak je třeba počítat s tím, že se v určitých oblastech budete omezen. Možnost telefonovat Vám určitě nikdo nebere, jen operátoři neradi poskytují paušál dlužníků v insolvenci (pravděpodobně budete muset přejít na předplacenou kartu).

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2024, všechna práva vyhrazena