Banky.cz Banky v ČR Citibank

Citi (Citibank)

Citi bank spravuje zhruba 200 milionů klientských účtů a to pro klienty ve více než 160 zemích. Poskytuje finanční produkty a služby, včetně korporátního a investičního bankovnictví. Od roku 2016 se Citibank věnuje pouze korporátním klientům.

Půjčka online od 4,99%

Přehled banky Citibank

Internetbanking
Adresa:
Explora Business centre, budova Jupiter, Bucharova 2641/14, Praha 5, Stodůlky, 158 02
28198131
SWIFT
CITI CZ PX
Pokladna

Pobočky a bankomaty Citi (Citibank)

O bance Citi (Citibank)

V úterý 1. března 2016 došlo k převodu vlastnických práv retailového bankovnictví české Citibank na Raiffeisenbank, čímž byla formálně dokončena prodejní část akvizice. Pro klienty se v tento okamžik nic nemění a i nadále tak budou moci využívat produkty a služby, na které byli v minulosti zvyklí. Samotný převod klientských produktů proběhne v následujících měsících. O detailech převodu budou klienti několikrát písemně a v dostatečném časovém předstihu informováni.

Citibank nadále plánuje v tuzemsku rozvíjet své obchodní aktivity v oblasti korporátního bankovnictví.

Nahlásit chybu

Expertní hodnocení banky Citibank

Banka s průměrnými produkty za vysoce nadprůměrné ceny. Prodávat za stokoruny běžný účet s balíčkem několika málo odchozích plateb (což jinde dostanete ve stejné kvalitě zdarma) je dnes poměrně odvážné. Nabídka pokračuje spořicími produkty s nízkými úrokovými sazbami a spoustou podmínek a celé portfolio produktů pro retail uzavírají kreditní karty. Zde můžeme hovořit v jistém slova smyslu o premiantství, neboť takové množství vlastních a brandovaných kreditek nemá v nabídce žádná jiná banka. Otázkou zůstává, k čemu je to dobré, neboť efekt z benefitů ve většině případů vyruší vysoké poplatky a všelijaké podmínky. Banka se v minulosti nechvalně proslavila snahou vnutit svou kreditní kartu všem pomocí slušně řečeno „nekvalifikované sítě distributorů“, která při sepisování smluv před obchodními domy zapomínala zmiňovat poplatkovou stránku věci. Takto nabytých karet se pak nešťastní klienti zbavovali dlouze a komplikovaně. Spíše než banku připomínalo toto představení show Horsta Fuchse.

1/3/2016 retailový segment Citibank převzala Raiffeisenbank a Citi se nadále v tuzemsku bude věnovat pouze korporátní klientele.

Nahlásit chybu

Dotazy v poradně k Citibank

Zahraniční platba

27.4.2022 Platba
Dobry den, v souvislosti s cerstve zahajenou valkou na Ukrajine a vedomim, ze ma banka, Fio, pouziva k USD platbam ruskou Sberbank, nechal jsem si fakturu od klienta z USA proplatit na ucet u HSBC v USA s tim, ze ji pozdeji, v klidu preposlu na ucet v CR. Z predchozich zkusenosti to obvykle trvalo 2-3 dny, takze jsem nemel sebemensi duvod k obavam. Vsechny naklady vznikle s predmetnou zakazkou jsem proto uhradil ze svych domacich rezerv a pak, koncem brezna, zadal prikaz k prevodu do CR. Nicmene, nekolik dni po zadani prikazu se mi z HSBC ozvali, ze korespondencni banka - Citibank - pozaduje dalsi detaily platby. Poslal jsem jim tedy prislusne faktury, ale nic se nedelo. Prubezne jsem se dotazoval HSBC i zdejsi cilove Fio banky zda je nejaky posun, ale platba pry uvizla v Citibank. Dnes je to jiz 5 tydnu, a penize stale nikde. HSBC se vymlouva, ze penize od ni odesly, Fio zase, ze zadne dosud neprisly. Jedine, co jsem po soustavnych dotazech z HSBC vymamil, je jakysi case ID z americke Citibank, ale penize fakticky nemam k dispozici nikde. Zajimalo by mne, zda se nekdo s necim podobnym setkal? Je mozne, ze prevod muze trvat klidne mesic i dele? Neexistuje nejaka lhuta, ve ktere musi (korespondencni) banka penize bud poslat prijemci nebo vratit odesilateli? Anebo snad zavisi rychlost prevodu na vysi posilane castky? A konecne, vedel by nekdo, jak mam v teto, pro mne jiz financne vysilujici situaci, postupovat? Dekuji predem za jakekoli rady. Dobrý den, převod peněz z americké do české banky by měsíc trvat rozhodně neměl (obvykle vše trvá několik pracovních dnů - přesně jak píšete). Vše je třeba řešit s americkou bankou, ze které jste peníze odeslal. Česká banka příjemce jen pasivně čeká na přijetí platby a žádnou aktivitu ohledně reklamace vyvíjet nemůže. ZOBRAZIT CELÝ DOTAZ A ODPOVĚĎ

Pravidelná platba na neznámý běžný účet

20.2.2022 Běžný účet
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, měsíčně platím na účet číslo 2038812118/2600 částku 1.020,--Kč, pod VS X010X40X6. Bohužel nemůžu najít (smlouvu), za co jsou platby. Můžete mě prosím pomoci? Děkuji za ochotu. HK Dobrý den, nejsme banka, ale poradenský portál monitorující banky a jejich produkty a poskytující rady uživatelům. Vámi zmíněný účet je podle bankovního kódu 2600 veden u Citibank. Obávám se, že ani Citibank Vám z důvodu bankovního tajemství nemůže sdělit informace o majiteli účtu? Existuje tedy více možností, jak zkusit zjistit majitele běžného účtu na který zasíláte pravidelně peníze: dohledejte důvod platby ve vašich dokumentech, nebo jednejte s Citibank o sdělení příjemce. Vzhledem k tomu že Citibank přerušila poskytování služeb občanům, je prakticky jisté že úhrady směřují na účet nějaké instituce u této banky - nejvíce pravděpodobná je pojišťovna (např. životní pojištění  Metlife, nebo NN životní pojišťovna, resp. dříve Aegon?), penzijní fond, resp. penzijní spoření?zkontrolujte výpis z vašeho běžného účtu, zda se vám nezobrazuje identifikace protistrany (stejně tak stačí zkontrolovat jen pohyby v internetovém bankovnictví),přestaňte platit. (je to možná trochu brutální metoda, ale pravděpodobně se vám někdo rychle ozve s upomínkou a vy si u toho ujasníte za co platba je?)Se stejným číslem bankovního účtu jsme se již setkali, např. v dotazu uživatele ohledně platby na účet u Citibank, nebo v dotazu na neznámého majitele účtu. Takže budeme moc rádi když se vám podaří důvod platby odhalit. Dejte nám pak určitě vědět, abychom mohli informovat podobně postižené uživatele bankovních služeb. ZOBRAZIT CELÝ DOTAZ A ODPOVĚĎ

Články o Citibank

© Banky.cz 2024, všechna práva vyhrazena