Když člověk řeší otázky spojené s pojištěním, je důležité mít na blízku někoho, na koho se může spolehnout – nejde totiž o nic menšího než o ochranu milionových hodnot v oblasti majetku, života a zdraví. Profesionálně vyškolený a empatický poradce dokáže ušetřit spoustu času a starostí.
Pojišťovací poradci jsou tu proto, aby pomáhali a předcházeli potenciálním problémům. Je velkou výhodou, když se s nimi lidé mohou snadno a rychle spojit – ať už na nedaleké pobočce, přes telefon nebo třeba přes online platformu pro schůzky na dálku. Dobří poradci se umí klientům přizpůsobit – ať už jde o místo a část setkání nebo třeba očekávanou pomoc či radu.
Největší síť certifikovaných pojišťovacích poradců na českém trhu má Generali Česká pojišťovna – tvoří ji vyškolených a certifikovaných 4 337 odborníků po celé republice. V praxi svým klientů pomáhají s celou řadou situací.
Dávno neplatí, že pojišťovací poradci volají klientům hlavně proto, aby jim něco prodali. V Generali České pojišťovně je běžnou součástí servisu každého poradce také udržovat klienty v obraze – co se týče jejich smluv, situace na trhu nebo třeba kvůli aktualizaci kontaktních údajů. Být v pravidelném kontaktu je výhodné pro obě strany – klienta i pojišťovacího poradce.
Spoustu věcí se lidé snaží nosit v hlavě, a přitom nutně nemusí. Když jde o pojištění, jsou to právě poradci, kdo se stará – mají náhled do systémů, vědí, kdy je na čase znovu se na smlouvy podívat a překontrolovat je. Výmluvným příkladem je aktualizace pojistných částek u majetkových smluv po vysoké inflaci, která se v minulých letech doslova utrhla ze řetězu.
Řešení finanční záležitostí mnohdy znamená, že každý produkt poskytuje jiná společnost. S jedním specialistou se řeší pojištění, s dalším penzijní připojištění a jinde zase investice. Certifikovaní poradci z Generali České pojišťovny přitom dokážou – díky tomu, že jejich mateřská skupina má v Česku i dceřiné společnosti – zajistit, spravovat nebo jakkoliv aktualizovat všechno zmíněné pod značkou Generali. Ušetří to čas. A čas, jak známo, jsou peníze.
Změny v danění Bitcoinu vzbudily v poslední době pozornost, která je snad srovnatelná jen s tím, když Bitcoin poprvé prolomil hranici 10 000 dolarů. Čeští držitelé kryptoměn se nyní upínají na rozhodnutí poslanců, kteří mají určit, zda bude Bitcoin a další kryptoměny daněny stejným způsobem jako akcie.
Pořízení vlastního bydlení je pro většinu lidí jedním z největších životních kroků. Vzhledem k vysokým cenám nemovitostí je často nutné sáhnout po hypotéce. Navigace ve světě hypotečních úvěrů však může být složitá a zmatečná. Hypoteční poradce je odborník, který vám může pomoci se zorientovat v nabídkách bank a zprostředkovat nejlepší možné podmínky pro vaši hypotéku.
Zdroj fotografie: Freepik.com
Češi jsou světovými přeborníky v používání platebních karet. Nejsme ovšem jediní, kdo na ně sází. O jejich zneužití jako přímé cesty k našim penězům se neúnavně snaží i skupiny kyberpodvodníků. Ti dokážou narafičit nejrůznější situace, v nichž nás chtějí okrást. A i přes stále důraznější varování, které slýcháme ze všech stran, se jim bohužel daří. Profesionálové zkušení v oboru ochrany našich financí v kyberprostoru mají pro všechny, kdo chtějí umět včas podvody rozpoznat, několik rad. V pořadu Interview PLUS je divákům prozradil jeden z nejpovolanějších, šéf odboru prevence karetních podvodů v Komerční bance, Pavel Šašek, který upozorňuje i na falešné weby, k jejichž odhalení často vede jen drobnost.
Kyberútočníci jen za prvních sedm měsíců letošního roku napadli 50 tisíc klientů českých bank. Oproti stejně dlouho sledovanému období v loňském roce se jedná o nárůst o 37 %. A jak varuje Česká bankovní asociace, bude hůř. Podvodníci vymýšlejí stále důmyslnější triky a metody k oklamání samotných majitelů peněz i těch, kteří je mají chránit. Mezi ně patří Marek Macháček, který pokusy „internetové škodné“ odráží už jedenáct let. Zatímco zpočátku své kariéry případy pokusů o finanční podfuky počítal na prstech jedné ruky, dnes se takřka nezastaví.
Říjen je mezinárodně uznáván jako Měsíc povědomí o kybernetické bezpečnosti. Tato iniciativa je zaměřena na zvýšení povědomí o kybernetických hrozbách a poskytnutí užitečných nástrojů, které umožňují ochranu dat a systémů v digitálním světě. V kontextu dynamického rozvoje technologií, jako jsou cloudová řešení a umělá inteligence (AI), je téma kybernetické bezpečnosti stále důležitější. Pozvání do Interview PLUS Speciál přijali hosté z oblasti bankovnictví a technologií: Klára Starková, provozní ředitelka Moneta Money Bank, Martin Rehak, generální ředitel a zakladatel technologické společnosti Resistant AI, a Tibor Kolejak, generální ředitel pro Amazon Web Services v České republice a na Slovensku.
KOMENTÁŘE k článku Chtějte erudovaného a současně přívětivého pojišťovacího poradce
Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.