Banky.cz Magazín Banky.cz Komerční sdělení Kooperativa připravila na pátek třináctého unikátní asistenci

Kooperativa připravila na pátek třináctého unikátní asistenci

Redakce Banky.cz, Redakce Banky.cz
9.9.2024
2 min. čtení
Komerční sdělení
Kooperativa připravila na pátek třináctého unikátní asistenci

Asistenční služby většina pojišťoven nabízí hlavně u havarijního pojištění, povinného ručení nebo cestovního pojištění. V poslední letech se ale rozšiřují také do oblasti pojištění domácností a nemovitostí.

„Klientům v pojištění motorových vozidel pomůžeme nejen u nehody, poruchy, ale také v případě, že například potřebují vyprostit z příkopu či natankují špatné palivo. Naše asistenční služba má první zkušenosti i se zásahy u elektrických vozidel. V případě nenadálé havárie v domácnosti pak klientům zajistíme služby řemeslníků jako je elektrikář, instalatér, plynař, topenář, sklenář, zámečník ale také případné IT konzultace,“ vypočítává šíři služeb Ondřej Poul, ředitel Centra Likvidace pojistných událostí v pojišťovně Kooperativa. 

Asistenční služby pro Kooperativu zajišťuje společnost GLOBAL ASSISTANCE, ročně realizuje více než 70 tisíc zásahů, většinou u porouchaných vozidel. Roste také počet zásahů v domácnostech, vloni řemeslníci vyráželi k 10 tisícům nehod v domácnostech. „Z toho více než polovinu představovaly služby instalatérů, přes tři tisíce zásahů, a zámečníků, kterých bylo téměř 2500. V nových trendech jasně dominují služby desinfekce, desinsekce a deratizace, především odstraňování vosích a sršních hnízd. Na ostatní domácí asistence si klienti zvykají postupně,“ představuje nejčastější zásahy Ondřej Poul.

To ostatně odhaluje i průzkum, který si Kooperativa nechala zpracovat u společnosti IBRS. Z něj vyplývá, že většina (58 %) respondentů škodu v domácnosti řeší sami nebo se obrátí na někoho z rodiny, případně souseda. Jen 8 % z odpovídajících by se obrátilo na pojišťovnu, protože vědí, že mají asistenci v pojištění zahrnutu. Z průzkumu také vyplynulo, že 60 % respondentů považuje bezplatnou asistenci za atraktivní doplněk k pojištění majetku, tedy domácnosti nebo nemovitosti. To navíc vynikne i v kontrastu s dostupností řemeslníků. Jen 44 % respondentů si totiž myslí, že si je dokážou sehnat, ostatní si nedokážou představit, kde by potřebného řemeslníka sháněli.

Běžný účet s bonusem 3 000 Kč

Asistenční služby pojišťovny stále rozšiřují. Také Kooperativa zavedla úplnou novinku, asistenci pro případ stěhování. Nebo asistenci v případě potřeby pozáruční opravy domácích spotřebičů či nová kyberasistenci. „Zároveň jsme zvýšili limity plnění pro využití řemeslných prací, kterými se odstraňují různé nouzové situace. Nově činí až deset tisíc korun pro jeden a každý zásah, přičemž počet zásahů v roce nově již není omezen. Abychom domácí asistenci zpopularizovali, připravili jsme na pátek 13. září 2024 unikátní akci. Všem, tedy nejen našim klientům, v tento den nabízíme bezplatnou asistenci u vodovodní havárie,“ představuje unikátní nabídku Ondřej Poul.

Pokud tedy v pátek třináctého nějakou domácnost ochromí nenadálá vodovodní škoda, vyšle Kooperativa instalatéra, který zajistí opravu. Jedná se o případy, kdy z poškozeného potrubí, vodovodní baterie nebo toalety teče nekontrolovatelně voda, případně se vám ucpe odpad. Služba bude zpřístupněna na lince 957 105 105 po celou pracovní dobu, tedy v pátek od 8 do 18 hodin.           

Domácí asistence