Banky.cz Články Fintech [Recenze] EUCS: Pomoc při řešení pojistných událostí, která vám přinese i statisíce korun

[Recenze] EUCS: Pomoc při řešení pojistných událostí, která vám přinese i statisíce korun

[Recenze] EUCS: Pomoc při řešení pojistných událostí, která vám přinese i statisíce korun
22.12.2023 Fintech

Když si zlomíte nohu na náledí nebo vás vytopí přívalové deště, rozhodně to není nic, z čeho byste měli radost. Pokud jste pojištění, můžete si alespoň trochu oddechnout. Dostanete totiž peníze, které vám pomůžou nahradit škodu. Máte ale jistotu, že dostanete plnou částku, na kterou máte nárok? Se službami společnosti EUCS ano.

REKLAMA

Česká firma EUCS vznikla v roce 2012 a jejím cílem je pomáhat klientům, aby od pojišťoven dostali sjednané peníze.

„V době vzniku byl tento projekt unikátní a také v současnosti nabízí podobné služby jen minimum firem. Lidé sice mohou využít například pomoc advokátů, takto komplexní a rozsáhlé služby jsou však ojedinělé – zejména pro koncové klienty,“ upozorňuje Miroslav Čejka, pojišťovací specialista portálu Banky.cz.

Co je EUCS

EUCS (neboli European Compensation Services s.r.o., jak zní plný název společnosti) je firma, která zastupuje klienty při řešení pojistných událostí. Pomáhá jim v situacích, kdy pojišťovny úmyslně nebo nedopatřením podhodnotí škodu. A klientovi vyplatí méně peněz.

Většina lidí přitom nemá potřebné znalosti, aby dokázala podobné pochybení odhalit.

EUCS má proto vlastní tým advokátů, likvidátorů, soudních znalců a lékařů, kteří se v podobných situacích orientují. A dokážou klientům pomoci a získat pro ně z pojistného plnění všechny peníze, na které mají podle smlouvy nárok.

Služby pro občany i pro firmy

Společnost EUCS poskytuje své služby občanům i firmám.

„Koncoví klienti s námi mohou řešit pojistné události za podílovou odměnu nebo mohou využít předplacený produkt Garance EUCS. S podnikateli spolupracujeme vždy na míru a nastavení služeb upravujeme dle konkrétních potřeb dané firmy. Může se jednat o pravidelný paušál, který nám společnost platí za řešení pojistných událostí, anebo se dohodneme na tom, že nám část škod předává formou zastoupení za podílovou odměnu z řešení. Spolupráce s firmami je především o flexibilitě a schopnosti reagovat na potřeby podnikatele. Musí to být win-win pro obě strany,“ vysvětluje Jan Ondrášek, jednatel společnosti EUCS.

Jak EUCS funguje

Společnost EUCS klientům pomáhá při řešení pojistných událostí u:

„Pojistné události pomáháme řešit napříč trhem pojištění, tedy nároky poškozených ze zákonného pojištění, nároky vyplývající ze soukromého pojištění, například životní či majetkové pojištění, a v neposlední řadě také nároky z podnikatelského pojištění,“ podotýká Jan Ondrášek.

EUCS právní ochrana

Jaké produkty EUCS nabízí

Při řešení pojistných událostí za pomoci EUCS máte na výběr z několika služeb, které se liší rozsahem i způsobem platby. A to od bezplatné poradny až po dlouhodobé předplatné pro celou rodinu nebo pro podnikatele.

Mezi produkty společnosti EUCS najdete následující služby:

  • Poradna poškozeného,

  • Pojistná událost,

  • Garance EUCS.

Poradna poškozeného

Poradna poškozeného je bezplatná online služba, na kterou se můžete obrátit, pokud jste při pojistné události v postavení poškozeného. Bez ohledu na to, jestli se vám stane pracovní úraz, nebo vás například srazí auto.

V takovém případě vložíte do poradny dotaz, na který vám odpoví specialisté z týmu EUCS. Zdarma tak získáte rady, jak postupovat, nebo zjistíte, na co máte v dané situaci nárok.

Zároveň můžete společnost požádat o zastupování při jednání s pojišťovnou. Tato spolupráce už je placená, uhradíte ji ale až po vyřešení dané škodní události.

Cena se pohybuje od 5 % do 25 % z vyplaceného pojistného plnění.

Pojistná událost

Se službou Pojistná událost získáte jednorázovou pomoc při řešení škodní události. Společnost EUCS vás v takovém případě zastupuje při jednání s pojišťovnou a pomůže vám získat co nejvyšší odškodné.

Nejlepší hypotéka online

Můžete tak získat i několikanásobně vyšší pojistné plnění, než kdybyste vše řešili sami.

Podle konkrétních případů, které společnost EUCS popisuje na svém webu, se jí podařilo v některých případech zvýšit získané odškodné i o víc než milion korun.

Tato služba je placená, a to pomocí takzvané podílové odměny. Firma tedy získá podíl 5–25 % z částky získané od pojišťovny. Je proto v jejím zájmu, aby vám zajistila co nejvyšší pojistné plnění.

Garance EUCS

Třetí službou je Garance EUCS. V praxi je to jakési předplatné služeb této společnosti.

Místo podílové odměny každý měsíc platíte paušální částku, která vám garantuje, že můžete využívat služby EUCS.

Získáte přitom nejen zastoupení při jednání s pojišťovnou, ale také pomoc s:

  • co nejlepším nastavením smlouvy,

  • přípravou dokumentace pro pojišťovnu,

  • odhadem skutečné výše škod

  • nebo se získáním nezávislého lékařského posudku.

Navíc máte k dispozici klientskou linku, na kterou se můžete obrátit.

Nejvýhodnější varianta? Garance EUCS

Právě Garance EUCS je pro klienty nejvýhodnější. V rodinné variantě za ni sice zaplatíte 149 korun měsíčně, získáte však podporu odborníků prakticky při veškeré komunikaci s pojišťovnou.

„Tato služba navíc kryje celé portfolio smluv v domácnosti. Pokud s námi chce klient řešit pojistnou událost až v momentě jejího vzniku a nechce si naše služby předplatit, může využít zastoupení za podílovou odměnu. Tyto případy si ale vybíráme podle toho, zda se i nám zastoupení vyplatí. I proto doporučujeme klientům jít raději cestou Garance EUCS. Mají tak jistotu, že se v případě nouze mají na koho obrátit,“ říká Jan Ondrášek.

Jak postupovat při řešení pojistné události

Pokud dojde ke škodní události, kontaktujte společnost EUCS. Stačí vyplnit formulář na jejím webu nebo zavolat na klientskou linku (u služby Garance EUCS).

Ideální je udělat to dřív, než se obrátíte na pojišťovnu.

Společnost EUCS vám pomůže s přípravou podkladů a může vaše zastupování převzít od úplného začátku. Díky tomu vám ušetří čas, starosti i administrativu, kterou byste museli řešit.

Zároveň tím předejdete zbytečným dohadům s pojišťovnou. Díky EUCS jí totiž rovnou dodáte veškeré podklady, které potřebuje. A to včetně vyčíslení výše škody. 

Můžete se přitom spolehnout na tým advokátů a dalších expertů, kteří vám pomůžou získat maximum peněz.

Zabráníte nesprávnému krácení pojistného plnění

Pokud při řešení pojistné události s pojišťovnou komunikujete sami, jste závislí na tom, jak škodu ohodnotí poskytovatel.

„Velmi záleží na tom, co vám lékař napíše do lékařské zprávy, zda do hlášení pojišťovně zmíníte vichřici, nebo silný vítr, jakým způsobem uděláte fotodokumentaci po nehodě. To jsou některé pasti, do kterých se chytne téměř každý, kdo není specialista na řešení pojistné události daného pojištění. Klient si navíc nemá jak ověřit, zda doopravdy dostal vše, co měl. A pojišťovny také často mají ve svých podmínkách ustanovení, která umožňují různý výklad, a spoléhají na to, že se klient nebude bránit,“ upozorňuje na některé nástrahy Jan Ondrášek, jednatel společnosti EUCS.

Výhody EUCS

Obrovským plusem společnosti EUCS je zejména její vysoká efektivita. Z více než 1 350 sporů s pojišťovnami jich firma prohrála pouze 7 – má tak úspěšnost přes 99 %.

EUCS vám tedy pomůže:

  • úspěšně řešit spory s pojišťovnou,
  • získat víc peněz z pojistného plnění,
  • vyřešit veškerou administrativu rychle a s minimem starostí.

Navíc budete mít k dispozici osobního likvidátora, který danou škodní událost řeší. Vždy proto víte, na koho se obracet.

Firma také využívá moderní technologie – včetně umělé inteligence, která jí pomáhá s administrativou. Díky tomu dokáže rychle reagovat na vaše požadavky.

Nevýhody EUCS

Běžný účet s bonusem 3 000 Kč

Nevýhodou EUCS je fakt, že za zastupování zaplatíte až 25 % z částky, kterou vám firma pomůže získat na pojistném plnění.

A to může být v některých případech opravdu hodně.

Na druhou stranu je potřeba poznamenat, že pravděpodobně získáte víc peněz, než kdybyste se na pojišťovnu obrátili sami. I přes zmíněné poplatky se tedy využití služeb EUCS vyplatí.

Zároveň je třeba říct, že nikdy nemáte 100% jistotu, že s pomocí EUCS ve sporu s pojišťovnou uspějete, nebo že získáte víc peněz (přestože pravděpodobnost je velmi vysoká). Záleží vždy na konkrétním případu i na přístupu pojišťovny.

Hlavní výhody a nevýhody EUCS

výhody

nevýhody

vztahuje se na většinu typů pojištění

nemáte 100% jistotu, že vám služba opravdu pomůže získat vyšší pojistné plnění

získáte pomoc týmu advokátů, soudních znalců a dalších expertů

za její služby zaplatíte až 25 % ze získané částky

pomůže vám i s administrativou – ušetříte tak čas i starosti

u nižších škod se nevyplatí

vyberete si z několika služeb


k dispozici máte i bezplatnou poradnu


úspěšnost přes 99 % – máte tedy velkou šanci, že získáte víc peněz, než kdybyste s pojišťovnou jednali sami


Co o EUCS říkají lidé

Důležitým vodítkem při výběru podobných služeb bývají zkušenosti uživatelů. A ty jsou v případě EUCS velmi pozitivní. Aktuální průměrné hodnocení na Googlu je 4,8 hvězdiček z 5 možných

Uživatelské recenze společnosti EUCS se přitom shodují na tom, že její služby:

  • jsou profesionální,

  • usnadňují klientům řešení pojistné události

  • a pomohly jim navýšit pojistné plnění, které lidé od pojišťovny nakonec dostali.

EUCS pojištění právní ochrany

EUCS a konkurence

Jednou z výhod společnosti EUCS je fakt, že poskytuje komplexní služby. Díky tomu nemá na českém trhu prakticky žádnou konkurenci.

Podobnou péči totiž poskytují obvykle jen společnosti zaměřené na firemní klienty, a nikoliv na koncové zákazníky.

Pomoc při jednání s pojišťovnami tak lidé získají zejména u advokátů. U nich ale chybí zázemí dalších expertů, například lékařů nebo soudních znalců, kteří pomůžou se stanovením výše škody.

Jejich služby si proto klient musí zajistit zvlášť. A také je zvlášť zaplatit.

Vyplatí se využít služby EUCS?

Přestože služby společnosti EUCS můžou vyjít i na několik desítek tisíc korun (podle toho, jak vysoké bude pojistné plnění), rozhodně se vyplatí je využít. Je totiž velmi pravděpodobné, že získáte víc peněz, než kdybyste vše řešili sami.

Částka, kterou za pomoc od EUCS zaplatíte, se vám tak mnohonásobně vrátí.

„Vzhledem k tomu, že úhrada služeb je obvykle řešená podílovou odměnou, máte jistotu, že firma udělá, co bude v jejích silách. Čím vyšší plnění vám získá, tím víc sama vydělá. Navíc vám ušetří mnoho stresu, který je s jednáním s pojišťovnou často spojený,“ říká Miroslav Čejka, pojišťovací specialista portálu Banky.cz.

REKLAMA

ANKETA k článku [Recenze] EUCS: Pomoc při řešení pojistných událostí, která vám přinese i statisíce korun

Využíváte služeb právní ochrany?

Počet odpovědí: 120

KOMENTÁŘE k článku [Recenze] EUCS: Pomoc při řešení pojistných událostí, která vám přinese i statisíce korun

Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.

Přidejte nový komentář

Mohlo by vás zajímat

Portu: Recenze fintech investiční platformy

Portu: Recenze fintech investiční platformy

16.10.2024 Fintech

Z nejnovějších průzkumů ze začátku roku 2024 vyplývá, že s investováním má zkušenosti 39 % Čechů. Jednou z možností, jak své peníze takřka bez starostí zhodnotit, je investiční platforma Portu. Tato platforma, která má aktuálně přes 200 000 uživatelů a spravuje 29 miliard korun, investorům umožňuje jednoduše zhodnotit finance dlouhodobě i krátkodobě. Jak Portu funguje a jaké má výhody a nevýhody?

[RECENZE] Portmonka: Digitální peněženka nového světa

[RECENZE] Portmonka: Digitální peněženka nového světa

30.4.2024 Fintech

Co byste řekli na to, mít veškeré věrnostní karty do svých oblíbených obchodů na jednom místě v praktické aplikaci? Pokud vám to zní dobře, pak by vaší pozornosti neměla uniknout aplikace Portmonka, která je spojená s řadou praktických funkcí. Co to Portmonka je a jaké jsou její hlavní výhody a nevýhody?

Recenze služby MOOY, která přináší alternativu ke klasické hypotéce

Recenze služby MOOY, která přináší alternativu ke klasické hypotéce

4.4.2024 Fintech

Našli jste vysněnou nemovitost, ale aktuálně jste v situaci, kdy vám banka neschválila hypotéku? Právě na řešení tohoto problému se zaměřila služba MOOY, která nabízí alternativní řešení pro ty, kteří na hypotéku v bance nedosáhnou. Jak služba MOOY přesně funguje? Jaké jsou její výhody? A jaké naopak nevýhody? To vše se dozvíte v naší recenzi, v níž si službu MOOY přiblížíme.

Recenze pokladního systému Storyous s výčtem klíčových výhod a nevýhod

Recenze pokladního systému Storyous s výčtem klíčových výhod a nevýhod

30.3.2024 Fintech

Pokladní systémy jsou dnes nedílnou součástí řady podniků, výrazně totiž zjednodušují práci a šetří čas. Jedním z nejoblíbenějších pokladních systémů, a to zejména mezi zákazníky z oblasti gastra, je pokladní systém Storyous. Připravili jsme si pro vás recenzi, díky které se dozvíte nejpodstatnější informace o tomto systému, který aktuálně využívá více než 3 000 zákazníků z řad restaurací, kaváren, bister nebo vináren.

Recenze platební brány PayU: Jak funguje a jaké má výhody a nevýhody?

Recenze platební brány PayU: Jak funguje a jaké má výhody a nevýhody?

15.2.2024 Fintech

Pokud pravidelně nakupujete na internetu, pravděpodobně jste se už setkali hned s několika platebními bránami. Na trhu aktuálně působí široká škála poskytovatelů platebních bran a jedním z nich je i společnost PayU. Jak platební brána PayU funguje a jaké jsou její klady a nedostatky? To se dozvíte v naší recenzi.

Z naší bankovní poradny

Nebankovní poskytovatelé úvěrů a ochrana spotřebitele

17.3.2021 Půjčka
Dobrý den, obracím se na Vás jako na dohledový orgán nad finančními institucemi a potřebuji radu, zevrubnější deskripci problematiky, kterou se zabývám. Nebankovní instituce mi odpověděla několikrát, avšak velmi obecně, ne-li vůbec, nejsem spokojen. Mé otázky jsou následující: 1) Vezmeme-li nebankovního poskytovatele finančních služeb (platební instituci např. Zonky.cz - Benxy, s.r.o.) a tradiční banku např Fio banku, a.s., v čem podle Vás spočívá rozdíl ve vztahu k ochraně spotřebitele? Vztahují se na obě instituce stejné právní předpisy? Jak může klient postupovat, pocítí- li újmu na svých právech u bankovní instituce a jak u nebankovní instituce? 2) Jak ovlivnila směrnice PSD 2 bankovní instituce a jak FinTechové společnosti příkladě Zonky.cz? 3) V čem spočívají podle Vás největší rozdíly mezi tradiční bankou a FinTech společností (příkladně Zonky.cz - Benxy, s.r.o). 4) Lze dohledat nějaké konkrétní případy, kde banka postupovala jinak něž platební instituce (FinTech) ve vztahu k ochraně spotřebitele? Děkuji Vám za odpovědi a přeji hezký zbytek dne.  Dobrý den, dohledovým orgánem nad finančními institucemi je centrální banka (ČNB). 1) všichni poskytovatelé úvěrů (bankovní i nebankovní) musí dodržovat stejná pravidla hry daná Zákonem o spotřebitelském úvěru. Pocítí-li klient újmu na svých právech, může se domáhat nápravy soudní cestou. 2) PSD2 otevřela dveře mnoha fintechům do oblasti správy osobních financí.  K dotazům 3-4) Bylo by dobré rozlišovat mezi fintechy (které se nutně nemusí zabývat půjčováním peněz, např. Spendee) a klasickými nebankovní poskytovali úvěrů (půjčující peníze nebonitním klientům za RPSN v řádech stovek-tisíců procent).  Banka: Dodržuje vysoké morální a etické standardy, půjčí jen tomu, kdo je schopen peníze vrátit za nízký úrok. Banka půjčuje své peníze (riziko nese banka).Zonky: Z hlediska etických a morálních standardů má blízko bankám. Zonky nepůjčuje své peníze, ale půjčku pouze zprostředkovává (dlužníka prověří a umožní investorům dlužníkovi půjčit - riziko nese investor, nikoliv Zonky).Nebankovní poskytovatelé úvěrů: Mimo několik málo solidních firem (např. Home Credit) se jedná povětšinou o šejdíře, kteří poskytují nebankovní půjčky s extrémně vysokým RPSN (stovky až tisíce %) a vysokými smluvními pokutami. Zákon o spotřebitelském úvěru často obcházejí 2 způsoby: 1) půjčkou do 5 000 Kč (takto malé úvěry nejsou regulované), 2) půjčkami na IČ (též nespadá pod Zákon o spotřebitelském úvěru). Ochrana spotřebitele je pak nulová. Půjčují zoufalým klientům, které jinde odmítli a kterým by se pro jejich vlastní dobro půjčovat nemělo (vysoká pravděpodobnost, že nebudou schopni splácet). ZOBRAZIT CELÝ DOTAZ A ODPOVĚĎ

Pojmy ve slovníku

FinTech

(FinTech) je složeninou dvou slov: finance a technologie. Pojem FinTech v sobě zahrnuje nejen nové technologie prosazující se ve finančním sektoru (jmenujme například mobilní aplikace pro investování nebo pro směňování  kurzů měn, elektronické peněženky, BankID, API bankovnictví založené na PSD2). Pojem FinTech však obsahuje i skupinu firem a platforem, které FinTech služby vyvíjejí a/nebo poskytují. K FinTechu tak patří všechny aplikace, které narušují status-quo ve světě bank a osobních financí, obecně finančnictví.  Mezi praktické ukázky světových FinTech aplikací patří například americký PayPal, litevská banka Revolut působící i v ČR, nebo čínská AntGroup (myšleno AliPay, nikoliv tržiště Alibaba). Nejznámější české FinTech společnosti jsou:Zonky - dnes součást Air Bank, dříve startup Zonky, který oslovil zájemce o komunitní financování a investory takového financováníTwisto - start-up zaměřený na platební karty a umožňující díky nim placení v e-shopechRoger - platební instituce zaměřující se na financování firemního provozu (factoring). Do tohoto projektu v ranné fázi investovala Komerční banka.Spendee, nebo BudgetBakers - aplikace světově umožňující evidenci příjmů a výdajů fyzickým osobámSymbolem FinTechu je bezhotovostní platba, on-line půjčka, nebo on-line evidence příjmů a výdajů (Dotykačka). Prostě všechno co zjednodušuje uživateli dříve zkostnatělé bankovní služby. Samotná existence FinTech samozřejmě neznamená, že bychom měli přestat používat banky! Jen se jejich role posune spíše do vypořádacího centra, či úložiště aktiv. ZOBRAZIT CELÝ VÝZNAM

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2024, všechna práva vyhrazena