Banky.cz Penzijní fondy Penzijní společnost České pojišťovny

Penzijní společnost České pojišťovny

penzijní spořitelna Penzijní společnost České pojišťovny se dne 1.7.2020 přejmenovala na Generali penzijní společnost

Produkty penzijní spořitelny Penzijní společnost České pojišťovny

Přehled penzijní spořitelny Penzijní společnost České pojišťovny

Web
Adresa:
Na Pankráci 1720/123, Praha, 140 00
61858692

O penzijní spořitelně Penzijní společnost České pojišťovny

Penzijní společnost České pojišťovny působí na trhu již od roku 1994 a od roku 2008 je součástí skupiny Generali, která patří k předním světovým pojišťovnám.

Budujeme si image poskytovatele vysoce kvalitních služeb spojených se spořením na stáří. Aktuálně pečujeme o více než 1,1 milionu klientů. Svým klientům nabízíme širokou škálu účastnických fondů a spořicích programů. Klienti získávají současně se spořením řadu dalších služeb, včetně možnosti on-line obsluhy svého spoření, díky které má klient neustálý přehled o svém účtu.

Penzijní společnost České pojišťovny zároveň spolupracuje s 5 000 firmami, kterým se stará o penzijní spoření zaměstnanců. Hustě pokrytá síť distribučních kanálů Penzijní společnosti České pojišťovny, kterou tvoří poradci a pobočky mateřské České pojišťovny a nezávislé sítě finančních poradců, zajišťuje klientům kvalitní a snadno dostupný servis.

Výsledky a aktivity Penzijní společnosti České pojišťovny se těší trvalé pozornosti odborné i laické veřejnosti. Svědčí o tom celá řada ocenění, která v posledních letech společnost pravidelně získává.

Nahlásit chybu

Expertní hodnocení a recenze penzijní spořitelny Penzijní společnost České pojišťovny

Nahlásit chybu

Recenze penzijní spořitelny Penzijní společnost České pojišťovny

Dotazy v poradně k Penzijní společnost České pojišťovny

Penzijní spoření a předčasný výběr

22.4.2020 Spoření
Dobrý den, měla bych dotaz ohledně zrušené smlouvy penzijního připojištění u České pojišťovny. Vzhledem k pandemii jsem byla nucena zrušit své penzijní připojištění. Byla to pro mě poslední možnost jak přijít k penězům a nezadlužit se v bankách či u nebankovních společností. Je mi teprve 31 a jsem maminka na rodičáku. Penzijko mám již od roku 2008 takže tam mám celkem nemalou sumu. O kolik přijdu a vše co se týče sumáře to vím. Ale potřebovala jsem ty peníze ihned. Paní mi na pobočce řekla že výplata v případě zrušení smlouvy je 2 - 3 měsíce, ale že pokud si ihned sjednám další smlouvu (kterou jsem stejně chtěla), výplata peněz bude přibližně za deset dní na účet. Překvapilo mě to a souhlasila jsem. Převedly jsme na nový účet rovnou 300 Kč (nevím zda i to byla podmínka) a vše bylo vyřešeno. Druhý den mi paní volala, že se strašně omlouvá, ale že to tam nějak zadala špatně nebo chyba v systému či co a že abych na to měla nárok musela bych na ten nový účet převést dvacet tisíc ze starého účtu. Zase jsem souhlasila protože i tak o ně nepřijdu a zbytek by mi stačil. Ale ona že to tedy nějak zařídí abych tam nemusela znovu a pošle nějaký papír s dostatkem k nim na centrálu. Odpoledne mi to nedalo a volala jsem jí že jak to tedy dopadlo. A ona že až bude vědět zavolá mi. Tak jsem se ještě ptala že když ty peníze potřebuji budou mi i tak vyplaceny po těch deseti dnech? A ona že samozřejmě po deseti dnech od schválení shora. A úplně mě dostala když dodala že jim posílala email a oni by jí to měli schválit a že na to mají měsíc na tu odpověď. Jako to mi chce vážně říct že jsem penzijní připojištění rušila úplně zbytečně? Potřebuji nutně splatit jeden úvěr a teď nevím co dělat. Zda čekat a modlit se aby to bylo už další den či k ní nebo přímo někam na centrálu naběhnout a řešit to přímo. Poradíte mi co s tím? Děkuji za odpověď Dobrý den, rušit penzijní spoření předčasně po 13 letech je velmi nerozumné, neboť ztráty jsou obrovské. Přicházíte o státní podporu, výnosy z ní, dodaní se Vám příspěvky zaměstnavatele za 10 let zpětně a navíc budete muset vrátit všechny slevy na dani. Přitom u těchto starších smluv se sjednávala výsluhová penze, takže polovinu peněz jste si mohla vybrat po 15 letech (tedy za pouhé 2 roky). U nových smluv už není garance nezáporného zhodnocení a jsou vyšší náklady na provoz fondu, tedy spoření dává smysl jen v dynamickém a vyváženém fondu (konzervativní mají nižší zhodnocení než staré fondy s nezápornou garancí). Při výpovědi je třeba dodržet smluvní podmínky penzijního fondu, který lhůtu pro výplatu peněz může stanovit na 2-3 měsíce. Pokud jste dostala ústní příslib pobočkového pracovníka na výjimku pro dřívější výplatu (o které pobočkový pracovník rozhodnout nemůže a musí být schválena na vyšších místech), je to pochybení na straně pobočkového pracovníka penzijního fondu. Ale bude se to těžko prokazovat, bylo-li vše ústně a nezávazně. Spíše to na mne dělá dojem (napřed 300 Kč, pak 20 000 Kč), že pobočkový pracovník měl zájem inkasovat provizi za nově sjednané penzijní spoření a nasliboval Vám cokoliv, abyste si nový produkt sjednala. ZOBRAZIT CELÝ DOTAZ A ODPOVĚĎ

Články o Penzijní společnost České pojišťovny

© Banky.cz 2024, všechna práva vyhrazena