Banky.cz Pojišťovny BNP Paribas Cardif Pojišťovna

Cardif (BNP Paribas Cardif Pojišťovna)

Pojišťovna CARDIF je na trhu od roku 1996. Specializuje se na pojištění schopnosti splácet finanční závazky, dále poskytuje pojištění osobních věcí a karty, pojišťuje prodloužené záruky zboží, poškození nebo krádež, cestovní pojištění, pojištění domácnosti a nakonec úrazové pojištění.

Přehled pojišťovny BNP Paribas Cardif Pojišťovna

Web
Adresa:
Boudníkova 2506/1, 180 00, Praha 8 – Libeň
25080954
Na českém trhu
10.11.1996

Pobočky Cardif (BNP Paribas Cardif Pojišťovna)

O pojišťovně Cardif (BNP Paribas Cardif Pojišťovna)

Pojišťovna CARDIF je na trhu od roku 1996. Specializuje se na pojištění schopnosti splácet finanční závazky, dále poskytuje pojištění osobních věcí a karty, pojišťuje prodloužené záruky zboží, poškození nebo krádež, cestovní pojištění, pojištění domácnosti a nakonec úrazové pojištění.

Pojišťovna aktuálně spadá do jedné z největších bankovních skupin na světě BNP Paribas s 30 miliony klientů po celém světě.

Nahlásit chybu

Expertní hodnocení a recenze pojišťovny BNP Paribas Cardif Pojišťovna

S pojišťovnou se většinou nepotkáte přímo. Její česká centrála v Praze na Palmovce funguje pouze korespondenčně a pojišťovna nemá další pobočky.

Pojistné produkty CARDIF nabízí klientům partneři, většinou banky, leasingové či splátkové společnosti, nebo také prodejci elektroniky, poskytovatelé telekomunikací, či dodavatelé energií.

Nahlásit chybu

Zprávy o BNP Paribas Cardif Pojišťovna

18.2.2020

Cardif pojistí i pozáruční opravy spotřebičů.

Pojišťovna BNP Paribas Cardif se spojila s projektem "Opravme Česko" a poskytuje pojištění prodloužené záruky. Takto pojistit se vyplatí nejčastěji výrobky s vyšší pořizovací cenou - např. pračky, sušičky, či myčky nádobí. Výrobci součástek do domácích spotřebičů a spotřební elektroniky v posledních letech přístroje osazují komponenty s trvanlivostí na hraně běžné záruční doby. Určitý mýtus tvrdí, že dokonce osazují "kazítka", která zajistí poruchu spotřebiče, to s cílem aby zákazník zakoupil produkt nový. Kde jsou ty doby, kdy pračka či lednička fungovala 15 let?

spotrebic.jpg

Dotazy v poradně k BNP Paribas Cardif Pojišťovna

Uzavření pojištění po telefonu

26.3.2016 Pojištění
Dobrý den, uzavřela jsem po telefonu úrazové pojištění u BNP PARIBAS CARDIF. Je tato pojišťovna poctivá? Zatím jsem dostala jen návrh na uzavření, kde jsem se dočetla, že mohu do 14 dnů bez udání důvodů od smlouvy odstoupit. Jak to mohu udělat? Děkuji za rychlou odpověď. Dobrý den, sjednání produktu po telefonu, pokud jste reagovala na nevyžádaný telefonát, může být nesolidní a nevýhodné. Dobré produkty se prodávají bez této praktiky - a na ty špatné tu máme podporu přímého prodeje na ulici či po telefonu. V takovém případě doporučuji zrušit. Prostudujte také náš článek Podvody s prodejem produktů po telefonu.  Pokud jste si o pojištění zažádala ve webovém formuláři a kontaktovala Vás přímo pojišťovna, či seriózní poradce jaké sdružujeme např. pod našim odborným portálem, máte alespoň jistotu seriózního přístupu i v případě požadavku na změnu. Máte-li pochybnosti o Vaší objednávce, obraťte se nejlépe přímo na tel.číslo, na kterém jste pojištění sjednala. Pojišťovna BNP Paribas Cardif je firma působící v Česku od roku 1997, zároveň součást renomované nadnárodní finanční skupiny. Ohledně potřeby pojištění doporučuji pročíst náš článek Orientujte se v pojištění 2. Zjistíte, že třeba vůbec žádné úrazové pojištění nepotřebujete. Pro ČR je typické, že si lidé pojišťují mnoho věcí zbytečně a neefektivně. ZOBRAZIT CELÝ DOTAZ A ODPOVĚĎ

Dotaz na pojištění

30.10.2014 Pojištění
Dobrý den, v roce 2011 jsem měl sjednáno k úvěru v bance pojištění u BNP Paribas Cardif. Na pracovní neschopnost. Od roku 2003 jsem v invalidním důchodu po operaci páteře a měl i zaměstnání. Toto jsem tehdy uvedl pravdivě. Letos v červnu jsem dostal infarkt. Pojišťovna pojistku zrušila pro nepravdivé údaje z roku 2011. - invalidita, kontroly u lékaře. Dostala(pojišťovna) je od mé banky takové, jaké je předala banka, ne já. Dnes mi pojišťovna napsala, že mi má banka má vrátit poplatky za pojistné za tu dobu. Musím o ně žádat, nebo co musím udělat, abych je měl na účtu? Děkuji za vysvětlení.Tonyend Dobrý den, pojišťovna skutečně může v případě nepravdivě uvedených údajů v pojistné smlouvě pojistku od počátku zrušit a vrátit pojistné. Nicméně pokud jste uvedl všechna data pravdivě, máte v případě pojistné události (pracovní neschopnost) nárok na výplatu pojistného plnění. Pokud pochybila banka, která byla v roli zprostředkovatele pojištění, např. tím, že špatně interpretovala Vaše údaje o zdravotním stavu pojišťovně (které jste Vy bance uvedl správně), je banka povinna škodu nahradit - tedy vyplatit pojistné plnění místo pojišťovny. V tomto případě bych doporučil se obrátit na ombudsmana dané banky, a pokud to nepomůže, tak přímo na ČNB, která zajišťuje dohled nad bankami.  Pokud bylo pochybení na Vaší straně (chybně uvedené údaje o zdravotním stavu bance), požádejte banku u vrácení pojistného. Pro-klientská banka by měla v tomto případě případě vrátit pojistné neprodleně a bez vyzvání, ale znáte to - lepší je se ozvat. ZOBRAZIT CELÝ DOTAZ A ODPOVĚĎ

Články o BNP Paribas Cardif Pojišťovna

© Banky.cz 2024, všechna práva vyhrazena