Banky.cz Pojišťovny Maxima pojišťovna

Maxima pojišťovna

Maxima pojišťovna byla založena v roce 1994 a je to česká pojišťovna se sídlem v Praze. Nabízí velké množství produktů jako je například životní pojištění, pojištění majetku, pojištění podnikatelů a průmyslu nebo i zdravotní pojištění cizinců. 

Produkty pojišťovny Maxima pojišťovna

Přehled pojišťovny Maxima pojišťovna

Adresa:
Italská 1583/24, 120 00 Praha 2 Vinohrady
61328464
Telefon
+420 273 190 400 (Po-Pá, 8:00-16:30)
Na českém trhu
1.7.1994

Dotazy v poradně k Maxima pojišťovna

Totální škoda na vozidle

23.10.2020 Pojištění
Dobrý den, chtěl bych poprosit o radu. Při dopravní autonehodě jsem byl označen jako poškozený a pojišťovna viníka označila škodu na mém vozidle jako totální. Škoda má být vyplacena ve dvou částech. Hodnota vraku a zbytek do hodnoty vozu doplatí pojišťovna. Problém je ovšem s vrakem. Přes aukční portál mi našli kupce z Polska, který není ochoten udělat převod vozidla v místě mého bydliště a požaduje po mně plnou moc i velký tech. průkaz s tím, že si přepis udělá sám. To je ale pro mě velmi riskantní, což mi potvrdili i na inspektorátu Policie ČR. Za převod vozidla zodpovídá prodávající, i přes to, že bych si ošetřil tuto záležitost v kupní smlouvě. Když jsem o tomto informoval pojišťovnu, bylo mi řečeno, že můžou maximálně vystavit novou aukci, ale že hrozí, že to koupí stejný kupec. Může mě tímto pojišťovna tlačit do dle mého názoru riskantního prodeje a zbavovat se dle mého zodpovědnosti za prodej vozu? Pokud by majitel auto řádně nepřepsal, krom budoucích možných problémů ze zahraničí bych ani nemohl zrušit povinné ručení. Děkuji moc za odpověď Dobrý den, nesouhlasíte-li s postupem pojišťovny a není-li Vám vyplacena náhrada škody v adekvátní výši, doporučuji se bránit právní cestou. Já osobně bych též trval na převodu vozidla v místě bydliště a neznámému cizinci plnou moc nedával.  ZOBRAZIT CELÝ DOTAZ A ODPOVĚĎ

Falešný zahraniční prodejce

31.1.2018 Podvod
Dobrý den, mám relativně klasický scénář: dne 9.1. jsem za nemalou sumu zakoupil elektroniku u pána, který inzeruje na serveru Bazos.cz. Protože tvrdil, že je cizinec a žije ve Španělsku, nemohl jsem si zboží osobně vyzvednout. Domluvili jsme se tedy, že náš obchod vyřešíme za účasti třetí strany - kurýrní společnosti údajně využívající služeb Escrow (já jakožto kupující zaplatím třetí straně, dorazí mi zboží, po inspekci a odsouhlasení, že je vše v pořádku, společnost uvolní peníze ve prospěch prodejce). Jen pro zajímavost je to tato kurýrní společnost https://delivery-ct.com. Peníze jsem kurýrní společnosti odeslal (na IBAN banky ING v Itálii), mám rozsáhlou mailovou komunikaci v AJ jak s prodejcem, tak kurýrní společností, včetně faktury za elektroniku (bez razítka a podpisu), screenshoty z jejich trackingu zásilky, atd. Po 2 dnech mi přišel e-mail s žádostí o další nemalou sumu kvůli nutnosti zaplatit pojištění pro cestu zboží po Evropě. Odmítl jsem a v rámci dohody jsem požádal o zrušení obchodu a navrácení plné částky zpět, což má být součástí jejich "refund policy". Společnost mi zrušení objednávky potvrdila s tím, že peníze mi přijdou zpět na účet za 10-14 pracovních dní. Bohužel až nyní jsem měl dostatek indicií, abych se dovtípil, že se nejspíše jedná o podvod, pán ze Španělska a kurýrní společnost jsou zřejmě jedna a ta samá osoba a žádná dohoda s Escrow neexistuje. Ihned jsem zároveň požádal o reklamaci transakce u své banky, která v rámci reklamačního řízení poslala zahraniční bance žádost o vrácení platby. Zatím se neozvali, ale nepředpokládám úspěch. Nyní uplynulo oněch 14 dní na vrácení peněz, peníze jsem samozřejmě nedostal a e-mailem se mnou ani pán, ani společnost již nekomunikuje. Tedy má otázka: mám v tuto chvíli nějaké možnosti? Je relevantní řešit událost prostřednictvím PČR? Je nějaká šance při podání žaloby? Děkuji za Vaši odpověď Dobrý den, jedná se o klasický podvod, zcela bez šance na vypátrání pachatele a navrácení peněz. Podvodníci Vás pod mnoha zamínkami (koupě/prodej zboží, pomoc s transferem peněz, dědictví, atd.) obklopí dokonalou virtuální realitou (falešná kurýrní služba, banka, pojišťovna) a tahají z Vás peníze. Ani banka Vám nic nevrátí, neboť jste dobrovolně někomu poslal peníze (na reklamaci jsou pochybení na straně banky, když např. hacker odcizí bance citlivá data o platebních kartách a někdo Vám následně vybere peníze z účtu).  Pro odhalení těchto podvodů si stačí klást základní otázky. Proč cizinec ze Španělska inzeruje na českém bazarovém portále? Vy byste prodával svoji elektroniku na španělském portále? Tohle přece absolutně postrádá logiku. Žádný kurýrní služba Vás nikdy nenechá zkontrolovat obsah zásilky. Pošta není soudce - nemůže rozhodovat spory mezi spotřebiteli. Kurýr vždy jen přepravuje zásilky z místa A do místa B a před jejich předáním maximálně inkasuje dobírku. ZOBRAZIT CELÝ DOTAZ A ODPOVĚĎ

Články o Maxima pojišťovna

© Banky.cz 2024, všechna práva vyhrazena