Dobrý deň Chcela by som vyjadriť obrovské sklamanie nad poskytovanými službami v Poštovej sporiteľni.. Prišli sme sem do Tachova celá rodina, ja môj manžel a naše 8-mesačné dieťatko. Zriadila som si tam účet a čakala som 10 dní, kým mi prišla platobná karta. Nanešťastie, sme si medzičasom na účet vložili všetky naše peniaze, a teraz sa k ním žiaľ nemáme ako dostať. Bankomatová karta, ktorá nám prišla bola na meno Dajgertová a nie Pajgertová. Veľmi zaujímavé je, že zriaďujú poistennie proti krádeži, za ktoré si platím, no úcta a pomoc klientovi v totálnej núdzi tu miesto nemá. Kto nahradí mne to, že sa nemám ako dostať ku svojim peniazom, nemám od 4.9:2014 na stravu, a naše dieťa od vtedy nemá čo jesť? Mám vôbec právo na náhradu škody? To čo sa stalo bola striktne chyba banky, ktorá mi nedovolí sa dostať ku svojim peniazom, nemôžem si ich vybrať, lebo pani, ktorá pre banku pracuje, mi povedala, že nemá povolenie pozrieť sa na finančný stav môjho účtu. Poštová banka je banka, ktorá porušuje základné ľudské práva. I ch prejavená ľútosť naše dieťa, manžela, ktorý chodí hladný štvrtý deň do práce nenakŕmi. Ako si mám vyžiadať náhradu od banky? Zatiaľ to, že hladujeme na nás nemalo zdravotné následky, ale čaká sa až na to, kým sa tak stane? Je to banka, ktorá chce, aby som išla kradnúť? Je mi jasné že nám asi vzniknutú situáciu za 4 dni hladovania nenahradia, ale môžem spraviť aspoň jedno? Medializovať to, čo sa stalo, aby sa aj ľudia čo si tam chcú založiť účet poučili z prípadnej chyby na platobnej karte? Plánovali sme tu dlhodobý pobyt, a rada by som to, čo sa stalo doriešila súdnou cestou, nakoľko banka ktorá má moje peniaze a nemám sa ako k nim dostať z jej viny je zlá banka so zlým prístupom ku svojmu klientovi, nech už je to ktokoľvek. Prosím odpíšte mi či mám nárok aspoň z morálneho hľadiska žiadať od banky náhradu, alebo to že som tak sklamaná a rozhorčená je iba vplyvom toho, že nemáme čo jesť? Na Slovensku máme rodinu, ale prišli sme sem, aby sme my pomohli im a nie oni nám. Sama som niekoľko rokov robila obchodnú zástupkyňu a nikdy v živote by som sa takto ku svojmu klientovi nezachovala. A v prípade, že by sa niečo takéto udialo, verte mi, že by som mu na tie základné ľudské práva ako jedlo, požičala aj zo svojho. Prosím ak mi viete v tejto situácii poradiť, kontaktujte ma čo možno najskôr. ĎAKUJEM
Dobrý den,
komplikace s platební kartou jsou jistě nepříjemné (tady se zřejmě jedná o nešťastnou shodu náhod - stává se minimálně), ale banka nenese žádnou odpovědnost za Váš nedostatek hotovosti. Co kdyby se platební karta ztratila, zničila, došlo k výpadku služeb platebních karet, atd.? S tímto se bohužel musí počítat - na kartu (stejně jako na jakoukoliv jinou techniku) se v životě nelze 100% spoléhat.
Pokud máte potřebu častějších výběrů hotovosti a obáváte se nefunkční karty, doporučuji si otevřít účet u banky, která Vám vydá na pobočce hotovost i bez použití platební karty (takovýto účet zdarma vede např. FIO Banka a všechny ostatní banky mimo PS a internetových bank nepracujících s hotovostí).
Pokud se stále ke svým penězům u Poštovní spořitelny nemůžete dostat, není nic jednoduššího, než si založit účet u jiné banky, poslat si peníze tam (převod trvá 2 dny) a následně si je vybrat na pobočce nové banky.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Dobrý den, prosím o radu, ako správne napísať mail. Aký zvoliť text. Priateľ si v ťažkej životnej situácii požičal peniaza od nebankoviek, ktoré nedokázal splácať. Dané spoločnosti si buď neoverili jeho bonitu, alebo im bol zaslaný jeho výpis z účtu, kde bolo zjavné, že má mnoho ďalších požičiek a dokonca sázky. Spoločnosti pohladávky postupili. Jeho snahou je teraz všetko vyriešiť, ale nechceme platiť vzniklé penále. Zaslali sme zatial písomne žádost o zaslaní uznání závazku. Jedná sa o podnikateľske požičky. Dakujem moc za odpoveď.
Dobrý den, v roce 2024 jsem 4 měsíce vydělávala a bydlela v Rakousku, jinak jsem byla v ČR jako student bez příjmu. Následující rok budu bydlet a vydělávat jen v Rakousku. Trvalý pobyt mám stále hlášený i v ČR. Musím za nějaký nebo za oba tyto roky podávat daňové přiznání či jiný dokument i v ČR? Děkuji
Dobrý den, dnes jsem u podnikatelského účtu zvyšovala kontokorent. Zatím se nová částka k čerpání neobjevila a starou stále vidím (mám ji na účtu k dispozici v plné výši). Změnila se mi ale splatnost původního kontokorentu na dnešní den. Dokumenty na nový kontokorent jsou řádně podepsané, ale peníze se ještě nezobrazily. Nemůže se stát, že banka původní kontokorent ukončí a nový nedá k dispozici, i když jsou podepsané dokumenty?
Dobrý den, naletěla jsem podvodníkům při žádosti o půjčku. Platila jsem jim různé poplatky a pak se rozhodla vše zrušit. Samozřejmě po mně chtějí opět poplatek za zrušení. Vyhrožují mi pokud ho nezaplatím, že se stane něco hrozného, nebudu mít klid, fyzickým napadením atd. Máte prosím zkušenosti s tímto, je to opravdu možné? Policii jsem kontaktovala, bohužel pozdě. A rozum ten jsem někde zřejmě ztratila už při počátku zřízení půjčky tímto způsobem. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, chci se zeptat, jestli se nejedná o podvod, děkuji. Dobrý den, pane, kontaktují vás kvůli závazné vzniklé situaci, která vznikla vaším slovem platby. Teď hrozí statisícová pokuta od Fu, je nutné dnes uhradit chybějící část, není čas, jinak to bude v řádech statisíců, je potřeba uhradit obratem 7 800 Kč na číslo účtu 5666957063/0800 obratem a bez výmluv děkuji státní zástupce Jurgača
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Začínající podnikatelé často využívají bezplatné fakturační programy. Jsou dostupné, dobře se používají a fakturu vygenerují na pár kliků. Bezplatné programy mají ale i svá úskalí – přečtěte si, o čem byste měli vědět, než je začnete využívat.Zdroj obrázku: Pexels.com
Jednoduché, minimalistické a zároveň dostupné bydlení. Přesně to nabízejí tiny housy – malé domky, které zaberou jen kolem 20 m2. Umístíte je tak i na malé pozemky. A často se obejdete i bez stavebního povolení. Podívejte se, jaké mají výhody, jak je financovat a jak získat na tiny house hypotéku.
Burza je fascinujícím místem, kde se setkávají investoři a podniky za účelem obchodování. Je to organizovaný trh, kde se v reálném čase střetává nabídka a poptávka po cenných papírech a komoditách, což vytváří jedinečné prostředí pro ty, co hledají možnosti zhodnocení svých investic. Tento systém umožňuje transparentní stanovení cen na základě pohybu trhu.