Dobrý deň Chcela by som vyjadriť obrovské sklamanie nad poskytovanými službami v Poštovej sporiteľni.. Prišli sme sem do Tachova celá rodina, ja môj manžel a naše 8-mesačné dieťatko. Zriadila som si tam účet a čakala som 10 dní, kým mi prišla platobná karta. Nanešťastie, sme si medzičasom na účet vložili všetky naše peniaze, a teraz sa k ním žiaľ nemáme ako dostať. Bankomatová karta, ktorá nám prišla bola na meno Dajgertová a nie Pajgertová. Veľmi zaujímavé je, že zriaďujú poistennie proti krádeži, za ktoré si platím, no úcta a pomoc klientovi v totálnej núdzi tu miesto nemá. Kto nahradí mne to, že sa nemám ako dostať ku svojim peniazom, nemám od 4.9:2014 na stravu, a naše dieťa od vtedy nemá čo jesť? Mám vôbec právo na náhradu škody? To čo sa stalo bola striktne chyba banky, ktorá mi nedovolí sa dostať ku svojim peniazom, nemôžem si ich vybrať, lebo pani, ktorá pre banku pracuje, mi povedala, že nemá povolenie pozrieť sa na finančný stav môjho účtu. Poštová banka je banka, ktorá porušuje základné ľudské práva. I ch prejavená ľútosť naše dieťa, manžela, ktorý chodí hladný štvrtý deň do práce nenakŕmi. Ako si mám vyžiadať náhradu od banky? Zatiaľ to, že hladujeme na nás nemalo zdravotné následky, ale čaká sa až na to, kým sa tak stane? Je to banka, ktorá chce, aby som išla kradnúť? Je mi jasné že nám asi vzniknutú situáciu za 4 dni hladovania nenahradia, ale môžem spraviť aspoň jedno? Medializovať to, čo sa stalo, aby sa aj ľudia čo si tam chcú založiť účet poučili z prípadnej chyby na platobnej karte? Plánovali sme tu dlhodobý pobyt, a rada by som to, čo sa stalo doriešila súdnou cestou, nakoľko banka ktorá má moje peniaze a nemám sa ako k nim dostať z jej viny je zlá banka so zlým prístupom ku svojmu klientovi, nech už je to ktokoľvek. Prosím odpíšte mi či mám nárok aspoň z morálneho hľadiska žiadať od banky náhradu, alebo to že som tak sklamaná a rozhorčená je iba vplyvom toho, že nemáme čo jesť? Na Slovensku máme rodinu, ale prišli sme sem, aby sme my pomohli im a nie oni nám. Sama som niekoľko rokov robila obchodnú zástupkyňu a nikdy v živote by som sa takto ku svojmu klientovi nezachovala. A v prípade, že by sa niečo takéto udialo, verte mi, že by som mu na tie základné ľudské práva ako jedlo, požičala aj zo svojho. Prosím ak mi viete v tejto situácii poradiť, kontaktujte ma čo možno najskôr. ĎAKUJEM
Dobrý den,
komplikace s platební kartou jsou jistě nepříjemné (tady se zřejmě jedná o nešťastnou shodu náhod - stává se minimálně), ale banka nenese žádnou odpovědnost za Váš nedostatek hotovosti. Co kdyby se platební karta ztratila, zničila, došlo k výpadku služeb platebních karet, atd.? S tímto se bohužel musí počítat - na kartu (stejně jako na jakoukoliv jinou techniku) se v životě nelze 100% spoléhat.
Pokud máte potřebu častějších výběrů hotovosti a obáváte se nefunkční karty, doporučuji si otevřít účet u banky, která Vám vydá na pobočce hotovost i bez použití platební karty (takovýto účet zdarma vede např. FIO Banka a všechny ostatní banky mimo PS a internetových bank nepracujících s hotovostí).
Pokud se stále ke svým penězům u Poštovní spořitelny nemůžete dostat, není nic jednoduššího, než si založit účet u jiné banky, poslat si peníze tam (převod trvá 2 dny) a následně si je vybrat na pobočce nové banky.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Dobrý den, přišlo mi od AML pro poslání platby na můj účet respektive přes kreditní kartu vložit na pět hodin 26% z této částky, aby platba proběhla a tohle mi píšou: Dobrý deň, pán Ladislav, volala, vedúca finančného oddelenia do spoločnosti AML. Bolo jej povedané, že by mohli predĺžiť lehotu splatnosti likvidity o týždeň, ale mali by ste sa pokúsiť nájsť tých 800 tisíc korún, pretože do konca mesiaca vám budú účtovať penále a podiel bude už 1 milión. Co dělat?
Dobrý den, prosím o radu. Nákup akcií 2 000 ks Moneta 105 Kč/akcie v 7/2024. Převod akcií na syna v 1/2025, cena 140 Kč/akcie. Syn prodej akcií 2 000 ks v 2/2025 za cca 140 Kč/akcie. Platí se daň ze zisku? A případně, kdo je povinen daň zaplatit? Děkuji, Pavel
Dobrý den, pokud kupuji osobní automobil k podnikání jako OSVČ fyzická osoba, je nutné sjednávat povinné ručení přímo na IČ podnikatele nebo může být sjednané na fyzickou osobu, která je zároveň OSVČ a vlastníkem automobilu? Jedná se mi o to, že jako fyzická osoba mám již u pojistek nějakou historii a nasbírané body, takže pojistka vychází o dost levněji než přímo na IČ, kde nemám prozatím žádnou historii. Podotýkám, že auto bude využívat jen jedna osoba, která je zároveň vlastníkem i OSVČ. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, jsem Ukrajinka, v ČR žiji 2,5 roku. Během této doby jsem neopustila zemi, pracuji v oblasti sociálních služeb, absolvovala jsem kurz českého jazyka, nemám dlouhodobé vízum, mám přechodný pobyt, mám českého snoubence, chceme se vzít. Mohu si půjčit peníze od banky?
Dobrý den, od loňského října jsem s manželkou v insolvenci. Chtěl bych se zeptat, jak to bude s daněmi. Manželka je na mateřské a synovi budou dva roky v květnu, takže budu žádat o slevu na manželku. A teď ta otázka - celá ta daň se použije za splátku věřitelům nebo jen nějaká část, podle měsíčního příjmu? Snad jsem otázku položil nějak srozumitelně. Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Pro mnoho jednotlivců, kteří se zabývají obchodováním na burze jako fyzické osoby, může být podávání daňového přiznání složitým procesem. I když nejsou profesionálními investory, musí se potýkat s otázkami jako zdaňování ostatních příjmů a příjmů z kapitálového majetku. Je důležité si uvědomit, že tato zákonná povinnost vyžaduje znalost aktuálních legislativních změn, jelikož chyby mohou mít finanční důsledky.
Zájem pojišťoven o to, zda kouříte, a kolik cigaret denně spotřebujete, může být pro mnoho lidí překvapující. Tyto otázky se objevují při sjednávání životního pojištění, protože kouření zásadně ovlivňuje zdravotní rizika a tím i výši pojistného. Správné a pravdivé informace jsou v této souvislosti klíčové, protože nesprávné údaje mohou vést k odmítnutí plnění nebo jiným komplikacím.
Rozhodování mezi nájemním a vlastnickým bydlením je pro mnoho Čechů zásadním krokem ovlivňujícím jejich finanční stabilitu a životní styl. Jak jsme na tom podle zkušenosti odborníků v současnosti? Jak se vyvíjí požadavky nájemníků a nakolik jsou lidé, rozhodnutí pro vlastní bydlení, ochotni „uchýlit“ se nakonec do nájmu? Kdo je typický vlastník a kdo typický nájemník?