Pokracovani dotazu #2422: Na odebrani statni podporu za celou dobu existence uctu jsem si pisemne stezovala 9.1., ale stale cekam na odpoved. Zadne poplatky za vedeni atd. toho stav. sporeni neplatim (smlouva byla uzavrena predtim, nez bylo poplatky vznikly). Vim, ze uroky tam nejsou nijak dobre, ale problem je v tom, ze nemam kam ty penize prevest. Zadny jiny ucet v CR nemam a kdyz jsem se v prosinci 2015 informovala o moznosti otevreni uctu u jinych ceskych bank po internetu, vsechny pozadovali cislo, pripadne rovnou kopii obcanskeho prukazu. Ja OP nemam, vratila jsem jej po zruseni trv. pobytu jak narizuje zakon. Zda se ale, ze bez OP mi ucet nikdo neotevre. Takze ted mam celkem vysokou castku ze stav. sporeni, ktera je na nyni zrusenem uctu a nemam ji kam prevest. Do CR pojedu az v rijnu, tak se pak pokusim otevrit nejaky ucet osobne (pokud se nebudou domahat OP), ale poradte mi, co mam do te doby s temi penezmi udelat... Dekuji za odpoved.
Dobrý den,
ukončené současné stavební spoření považujte za uzavřené, s tím už nic bohužel dělat nejde (stavební spořitelny již v posledních letech plošně rušily tyto starší smlouvy, které měly výhodnější podmínky než smlouvy uzavřené dnes). Nicméně o státní podporu bojujte, tu Vám nikdo vzít nemůže. Finanční instituce mají lhůtu na odpověď obvykle 30 dní a většinou ji využívají v plné míře.
Účet lze založit kterémukoliv občanovi EU, není to striktně vázáno na občanství konkrétní země či trvalý pobyt. Stačí předložit místo OP pas.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Dobrý deň prajem, pane Budín. Obraciam sa na Vás s pár dotazmi :) Platil som už prostredníctvom karty na zahraničných stránkach, samozrejme, že aspoň podľa môjho poznania na overených napr. (Gondwana Records). Všetko bolo zatiaľ ok. Tak som si povedal, že si stiahnem nejaké videjko zo SexArtu. Zaplatil som kartou a asi po hodine mi prišla sms, že z bezpečnostých dôvodov mi bola karta zablokovaná. Ak som pochopil správne, je to kvôli tomu, že ide o utajené miesto 866-452-5108, neskôr som za číslom zbadal miesto US. Kartu mi odblokovali, ale ako som znova navštívil stranku, karta sa opäť zablokovala. Chcel by som vedieť, či sa dá tomu predísť, alebo sa na to. Druhá vec, isto viete asi aká je fin. gramotnosť, preto sa opýtam. Mám založený druhý pilier a vidím v internetbankingu, že je tam istý pohyb peňazí, hore dole, nie veľké čiastky. Jedná sa o zhodnocovanie, prípadne opak u daného fondu? Veľká vďaka za odpovede a pekné sviatky prajem.
S pozdravom K. Špeťuch
Dobry den, měl jsem dluh, když jsem žil v Praze. Úroky z tohoto dluhu byly absurdní, takže i po té, co jsem zaplatil přes 500 000 Kč, jsem stále dostával účty. Jako cizinec jsem odešel a přestěhoval se do JARu. To bylo před 10 lety a nemám v plánu se vrátit do Prahy. Nicméně, je nějaký způsob, jak zjistit, kolik ještě dlužím, a případně jednat o snížení, například zaplatit 10% z původní částky? Je také možné, že promlčecí lhůta už dávno uplynula, takže dluh možná ani není v evidenci, ale jsem jen zvědavý to zjistit. Pokud by však dluh stále existoval, možná bych měl zájem dohodnout se na jeho vyrovnání, abych si očistil jméno. Musím ale říct, že celý systém je nastavený nespravedlivě, protože úroky, které jsem platil, byly tak nehorázné, že je prakticky nemožné se z dluhů dostat. S pozdravem, Toyo
Pokračování dotazu č. 24440: Dobrý den, v minulém dotazu jsem neuvedl podrobné informace. Od 1.1. 2024 do 31.10. 2024 jsem byl zaměstnanec, zaměstnavatel za mě platil odvody. Od 1.11. 2024 jsem veden na pracovním úřadě jako uchazeč o zaměstnání. Za listopad a prosinec jsem dostal podporu v nezaměstnanosti. Budu muset vyplňovat daňové přiznáni za rok 2024?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Plánujete si vzít úvěr a zajímá vás, jaká bude vaše měsíční splátka? Bez porozumění faktorům ovlivňujícím výši splátky se v rozhodování o půjčce neobejdete. V tomto článku vám krok za krokem vysvětlíme, jak se splátka úvěru počítá, jaké typy splátek se u půjček aplikují nebo jak si splátku jednoduše snížit. Po přečtení budete přesně vědět, co se promítá do výsledného výpočtu každé splátky.
Plánujete rodičovskou dovolenou a zajímá vás, jaká finanční podpora vás čeká? Naše podrobná příručka k rodičovskému příspěvku pro rok 2024, a především kalkulačka pro jeho výpočet, vám poskytne všechny potřebné informace.
Jak funguje vrácení DPH je otázka, kterou si klade mnoho podnikatelů působících v rámci Evropské unie. Vrácení DPH umožňuje registrovaným plátcům daně z přidané hodnoty získat zpět DPH za zboží a služby pořízené v jiných členských státech EU. Tento proces je zásadní pro optimalizaci nákladů a je řízen specifickými pravidly a podmínkami, které je třeba dodržovat.