Dobry den, predem Vam chci podekovat za Vasi praci s poradnou, velmi jsem se poucila pri cteni Vasich komentaru. Dlouhodobe ziji v zahranici a potrebuji poradit, k jake bance mam prejit, abych mela pristup k internetovemu bankovnictvi bez nutnosti ceskeho mobilniho cisla. Nyni jsem u KB. Vetsina bank ho vyzaduje nebo nabizi elektronicke klice, pr. Raiffeisen, ale poplatky za vedeni uctu jsou smesne. Diky za radu.
Dobrý den,
jsem moc rád, že se Vám naše poradna líbí. Mobilní číslo je třeba jen pro autorizační SMS k platbám, za které by banka při posílání na zahraniční číslo platila vyšší poplatky - proto je zde požadavek u všech bank na české číslo. Elektronické klíče, tokeny a jiné způsoby autorizací jsou příliš nákladné (tisíce korun) a pro Vás zbytečné. Vidím dvě možná řešení:
1) pořídit si české číslo s nulovým tarifem a používat ho v zahraničí jen pro příjem autorizačních SMS od banky (to Vás nebude nic stát - nulový tarif na faktury/bez nutnosti dobíjení má třeba ČEZ)
2) počkat rok do léta 2017, kdy by měl v celé EU definitivně skončit roaming. Pak by banky mohly své požadavky přehodnotit z českého čísla na EU číslo.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Dobrý den, mám exekuce a nyní mi výrazně zvedli exekuční srážky na základě příkazu exekutora. Exekuce jsou pouze nepřednostní. Zároveň mám smlouvu u T-Mobile něco přes 3 roky, řádně a včas platím faktury a nic od nich na splátky nemám. Když půjdu do insolvence, mám strach, že mi smlouvu operátor zruší a přijdu o připojení na internet.
Dobrý den, mám exekuci na bankovní účty. Očekávám platbu z pojistky po záplavách. Tato platba by měla spadat pod ochranu §317 odst.1, pohledávky nepodléhající výkonu rozhodnutí, příjmy, které jsou vyloučeny z exekuce. Jak mám postupovat, když mi tato platba od pojišťovny přijde na účet, aby nebyla zablokována? Děkuji
Dobrý den, chci se informovat - včera se mi strhla platba z Fio banky 120 000 Kč do České spořitelny. Nešla dát okamžitá platba. Dnes stále na účtu České spořitelny nic není, přestože se to z účtu ve Fio strhlo. Nevíte za jak dlouho to dojde? Do banky jsme volali - tam nám sdělili, že to trvá 1-2 dny, že to máme očekávat v pátek, nejpozději v pondělí. Je to tedy tak?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Hledáte informace o tom, kde se v České republice nejvíce staví a jaké typy staveb dominují současnému trhu? Stavební boom posledních let se soustředí hlavně do Prahy, Středočeského a Jihomoravského kraje, přičemž se stále více staví rodinné domy i bytové projekty mimo velká města. Náš přehled vám pomůže zorientovat se, kde je výstavba nejintenzivnější a jaké možnosti bydlení můžete v těchto oblastech najít.
Potřebujete peníze hned a bez zbytečného papírování? S Razdva půjčkou je můžete mít na účtu už za 12 minut od schválení! Půjčte si online 10 000 až 250 000 Kč a zapojte se do soutěže o podíl z 300 000 Kč!
ČSOB Stavební spořitelna od 1. 11. 2024 zavádí nový tarif Optimum. K 31.10.2024 se ukončuje TrendPlus Spořicí a bude od 1.11.2024 nahrazen tarifem Optimum Spořicí.