Banky.cz Bankovní poradna zdarma #499,Dotaz v bankovní poradně

Jak zažádat o vrácení platby na účet u Poštovní spořitelny?

REKLAMA
14.11.2012

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jak si mám u váší spořitelny zažádat o vrácení platby. Já mám účet u ČS a omylem jsem se spletla při odesílání jednorázového příkazu a poslala ho na něčí účet u vaší Poštovní spořitelny. Ani nevím jestli tento účet existuje, je to xx/0300. Děkuji Silvie Chmelová

Dobrý den,

nejsme Poštovní spořitelna ani jiná banka, ale pouze bankovně poradenský portál.

Platbu je třeba zkusit co nejdříve stornovat u své banky. Banka platby hromadně odesílá dále do clearingového centra ČNB většinou jednou denně v podvečer, tedy do té doby lze úspěšně platbu zrušit a ušetřit si další nepříjemnosti.

Pokud již platba do clearingového centra odešla, nezbývá než čekat, zda-li se platba pro neexistující cílový účet nevrátí. Pokud se platba nejpozději do 3 dnů nevrátí, cílový účet bohužel existuje a Vás čeká nepříjemný proces domáhání se svých peněz zpět. Objasněte svou situaci Vaší bance, která Vám poskytne kontaktní údaje na majitele chybně zadaného účtu - na Vás již bude protistranu kontaktovat a požádat o navrácení peněz. Některé banky tento úkon nabízejí jako zpoplatněnou službu. Pokud protistrana peníze vrátit nechce, je třeba ji žalovat pro bezdůvodné obohacení se a peněz se domáhat soudní cestou.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2024, všechna práva vyhrazena