Banky.cz Bankovní poradna zdarma #551,Dotaz v bankovní poradně

Banka pochybila při změně PINu, klient by neměl platit za opravu

REKLAMA
12.12.2012

Dobrý den, mám vedený účet u Poštovní banky a v bankomatu KB jsem si změnila svůj PIN, teď jsem v situaci, kdy mi nefunguje ani starý ani nový PIN. Na poště mi sdělili, že si musím zažádat o nový PIN a uhradit 200Kč. Z mého hlediska je to pochybení banky a proto nechápu proč má klient na to doplácet. Je i jiné řešení přijatelné pro vašeho klienta?

Dobrý den,

nejsme Vaše ani jakákoliv jiná banka, ale pouze bankovně poradenský portál.

Nelíbí-li se Vám poplatková politika Poštovní spořitelny, neváhejte se poohlédnout u konkurence - na trhu je přes 30 bank a mnohé z nich Vám nabídnou daleko lepší a levnější služby. Např. u mBank si měníte PIN sama zcela libovolně a zdarma přímo přes internetbanking.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2024, všechna práva vyhrazena