Dobrý den, chci se zeptat, manžel má insolvenci kvůli úpadku firmy. Já manželka mám sjednané pojištění úrazové i pro případ nemocenské. Na mou pojistku, kterou platím já, je hlášený manžel jako pojistník. V případě úrazu a vyplacení bychom museli částku nahlásit správci insolvence? Děkuji moc za objasnění. Petra
Pokračování dotazu č. 24204: Dobrý den, děkuji za odpověď - doplním. Jedná se o havarijní pojištění na auto a údajně pro vozidlo taxi měla být částka navýšená. Auto jezdilo asi dva měsíce a bylo pojištěno v rámci flotily vozidel firmy. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, jsem česká občanka žijící trvale v zahraničí. Mám úřední doručovací adresu též v zahraničí. mBank mi odmítá tuhle adresu zaregistrovat a nutí mě k uvedení české adresy. Ale pokud není mé jméno na poštovní schránce uvedené, stejně tam pošťák obálku nehodí. Která banka mi bude posílat novou kartu na mou úřední doručovací adresu do zahraničí?
Dobré ráno, mám určitě hloupý dotaz - zajímá mě, jestli je možné si založit účet, pokud mám kvůli neplatné občance z důvodu příslibu trvalého bydliště na adrese kde bydlím, ale nakonec jsem trvalé bydliště nedostala. Mám jen jako doklad totožnosti pas a rodný list. A nemám u jiné banky účet, tím pádem nemůžu ani poslat první vklad pro ověření. Potřebuji účet, protože mi budou chodit příspěvky na bydlení, přídavky a náhradní výživné. A hlavně budu nastupovat do práce, takže i výplata. Díky za info.
Dobrý den, 2.8. 2024 jsem kupoval na s.r.o. osobní automobil na úvěrovou smlouvu od leasingové společnosti. První splátka 6 170 Kč 1.9. 2024, druhá splátka 6 170 Kč 2.9. 2024. Zapomněl jsem zadat trvalý příkaz k úhradě a splátky nebyly uhrazeny. Od leasingové společnosti jsem neobdržel jedinou upomínku a 22.10. 2024
mi volal pracovník inkasní kanceláře, že se dluh navýšil o 12 tis. Po tel. rozhovoru mi dluh snížil o 5 tis., pokud ho zaplatím druhý den. Ptám se, zda je to v pořádku a jestli se mohu nějak bránit. Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.