Dobrý den, dne 1.4.2012 14.51 hod. jsem obdržela zprávu o neuhrazení splátky a z tohoto důvodu, že budete blokovat kreditní kartu. Tato zpráva došla na číslo telefonu 736636900. Ujišťuji Vás, že nemám žádnou kreditní kartu a ani ne u GE Money Bank. Prosím Vás o vysvětlení. Děkuji Pinkasová Olga.
predchozi dotaz 126: Dobry den mockrat děkuji za rychlou odpoved ale sam nevim kde si mam zapujcit nejaky kapital u GE jsem zkousel pred rokem uver a tam mi nasli ze dluzim 15 000 kč u nejake spolecnosti jenze smazani z registru je dlouhe i kdyz je uz tato polozka zaplacena . urcite to neni jedine co je v rigitru ale to u banky GE nenasli potreboval bych nejakou spolecnost ktera registr tolik nezkouma nebo uver na nove otevrenou zivnost (zacatecnik) predem dekuji Brauer
Dobrý den, byl jsem dlouhodobě bez práce ( duben 2011) a nyní jsem jí sehnal ( únor 2012 ).. Když jsem v době, kdy jsem přišel o zaměstnání chtěl nějakým způsobem řešit své pohledávky vůči Vaší firmě, tak mi nikdo nic neporadil a tak mi nezbývalo nic jiného, než sie zadlužovat u příbuzných a známích, abych svým závazkům dostál, ale od prosince respektive ledna letošního roku si už nemám kde půjčit , tudíž mi narůstají pohledávky ( dluhy ) a stává se z toho začarovaný kruh, poněvadž mne neustále upomínáte - věřím , že asi oprávněně, abych dostál svým závazkům a v případě výplat si strhnete z účtu veškeré finance okamžitě, tudížmne a mé rodině nezbyde nic na živobytí a na dopravu do zaměstnání ( dojíždím denně automobilem 100 km , protože z bydliště nemám jinýou možnost dopravy). Manželka se do svého zaměstnání dopravuje autobusem a nebo pěšky (10 km ). V případě bližších informací mne můžete kontaktovat na tel. čísle 605980168 tento týden v dopoledních hod. Byl bych moc rád , kdyby jste mi nějak poradili, jak z tohoto ven. L Letmajer
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.