Dobrý den,chtěla bych se zeptat ve které Vaši pobočce mě udělají a dají potvrzení o vinkulaci vkladu na osobu třetí.V tomto případě se jedná o magistrát .V Radotíně ani ve Štefánikové mě řekli,že to nedělají.Magistrát mě zase tvrdí,že to dělá každá banka.Mohli by jste mě dát vědět,abych nelítala po celé Praze?
Dobrý den, prosím o radu. Nedávno jsem odeslal určitý balík do zahraničí a za to jsem měl obdržet od svého klienta danou částku, kterou mi měl převést na můj účet. Tento transfer probíhá z Anglie. Nejdříve vše probíhalo v pořádku, poté mi jeho banka zaslal, že musím zaplatit určitou částku přes Western Union, jelikož se jedná o mezinárodní Transfer z Anglie na můj účet a o tuto částku že mi navýší daný převod na můj účet. Peníze jsem tedy odeslal, vše proběhlo v pořádku banka i klient mě kontaktovaly. Jenže když už jsem chtěl aby mi tedy zaslali peníze na účet, opět na mě vyrukovali, že Mezinárodní agentura prodělala nějakou změnu politiky a měl bych opět zaplatit určitou částku přes Western Union na danou adresu (Bank International Transfer). A o tuto částku se opět navýší částka, kterou by zaslali na můj účet. Jedná se o banku Yorkshire Bank Plc® PROSÍM O RADU, JESTLI JE JEJICH POSTUP V RAMCI ZAKONA A CO ZNAMENAJI TYTO CASTKY, KTERE PO ME CHTEJI. Pokud by byl někdo tak hodný a napsal mi třeba na můj email, rád přepošlu i dané emaily od banky i jejich klienta k posouzení. Prosím o pomoc. Mockrát Děkuji. Balcárek
Dobrý den.Mám vedený účet u české spořitelny.Z důvodu nezaplacené faktury +poplatků z prodlení na částku 28 OOOKč od telef.společnosti O2 mi byl obstaven účet.Přišla mi výplata a samozřejmě si ji celou vzala na umoření dluhu.Zbývá mi doplatit ještě 4000Kč.Moje nezletilá dcera má také účet u ČS,kde má asi 3000 Kč. Když jsem si chtěla vybrat peníze od ní,tak mi bankomat odmítl částku 2000Kč vydat s tím,že je to vyšší částka,nežli je na účtě.Je možné,že kvůli mému dluhu obstavily i účet dcery?Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.