Dobrý den, dne 1.8. 2023 jsme obdrželi na firemní účet 8314610297/0100 platbu ve výši 3 870 Kč z účtu od paní Bandžákové. Bohužel nemůžeme dohledat, co je to za platbu. Paní u nás nemá nic objednáno. Můžeme požádat banku, zda by nás paní mohla telefonicky kontaktovat ohledně upřesnění platby? Náš telefon je 573 341 112. Děkuji za předání této informace, pokud to bude možné.
Dobrý den, mohu prosím nějak zamezit tomu, aby bylo možné v mém elektronickém bankovnictví sjednat online půjčku? Já osobně nikdy žádnou půjčku nepotřeboval, tedy pro mě je to jen bezpečnostní riziko, že v případě odcizení přihlašovacích údajů by útočník mohl nejen odcizit vše na účtu (a to je jen minimum oproti tomu, kdy si klikne na nabízený úvěr online - pak může jít o stovky tisíc). Nevím jak tyto nabídky efektivně zrušit a opět zažít pocit bezpečí, které si svobodně zvolím. Pokud toto banka neumožnila, nejde pak o nátlak a vnucování služeb, bez možnosti svobodné volby? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, cca po 8 letech soužití druh družka dochází k rozchodu a já mám odejit z domu družky. Dům jsem zhodnotil, na zahrádce postavil saunu, dával jsem do společné kasy každý měsíc 10 000 Kč a jinak platil i vše ostatní, i náklady 2 automobilů. Jak se to má následně řešit? Je mi 60 let a nevím kudy kam. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, prosím, ve kterém registru bankovních informací (BRKI, NRKI, REPI, SOLUS atd.) se propisuje informace o neoprávněné insolvenci? V insolvenčním rejstříku vymazáno v 7/2023 - abychom věděli, do kterého rejstříku napsat žádost o výmaz nepravdivých údajů. Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.