Dobrý den, Mám ůvěr u KB banky,ale dostal jsem se před časem do platební neschopnosti a banka chce zaplatit ůvěr do jednoho roku 7200kč měsíčně.Dá se použít konsolidace?Samozřejmě jsem se dostal do registru.Práci už zase mám ale bohužel pozdě.Účet mám u ČS. DĚKUJI.
dobrý den,chci se zeptat jestli mám možnost sjednat si nový ůvěr i když mě chybý rok a půl ke splacení toho starého? splácím uvěr od vás(č.spoř.)3147+204kč a dále 1300 červenou kartu a ještě 3200kč jinou splátku,coš dělá i s poplatkama vedení učtu 8000kč. a tak se ptám jestli bych mohla dostat ůvěr 130.000 až 140.000kč? představovala bych si splácet kolem 6000kč měsíčně,abych splácela co nejkratší dobu.pracovní smlouvu budu mít v polovině roku,ted mi na ůčet chodí pravidelně jen 5800kč. musím čekat těch pár měsíců nebo mám šanci i ted??předem diky moc za odpověd.Pěkný den:))
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda vaše banka poskytuje rovněž úvěry pro SVJ na opravy nemovitostí, v našem případě činžovního domu s 19ti jednotkami ve vlastnictví 8mi vlastníků. Našemu SVJ Donská 10, by se jednalo o úvěr ve výši cca 300-350 tisíc na opravu fasády domu, ale máme zájem výlučně o "půjčku" bez zástavy nemovitosti. Děkuji za odpověď
Kde se dá obstarat manuál k jednoduché osluze sporožírového účtu pomocí internetu? Manuál, který jsem obdržel ve spořitelně je přehledný a srozumitelný snad pro bankéře,ale ne pro seniora.Podotýkám,že podobný ůčet mám již využívaný v Pošt.Spoř. kde se mi vždy pracovnice plně věnují a na veřejném PC i ukáží. Účet, který jsem měl již dlouhá léta jsem přihlásil na IB ale další služby již ne.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jsem ručitel na konto korent u české spořiteny a osoba které ručím má problémy se splácením. Nikdo mě neinformoval o této skutečnosti nedostal jsem jako ručitel žádnou upomínku o zaplacení a rovnou mě zapsali do registru neplatiču. Mají na to právo? Mohu se nějak bránit. Byl jsem odkázán na Vás od čoi. Děkuji za odpověd. Dařílek
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.