Dobrý den, chtěl bych se zeptat jsem ručitel na konto korent u české spořiteny a osoba které ručím má problémy se splácením. Nikdo mě neinformoval o této skutečnosti nedostal jsem jako ručitel žádnou upomínku o zaplacení a rovnou mě zapsali do registru neplatiču. Mají na to právo? Mohu se nějak bránit. Byl jsem odkázán na Vás od čoi. Děkuji za odpověd. Dařílek
Dobrý den, mám úvěr od MP, zároveň platím i pojištění, s vinkulací MP, s.s. Pojištění však zní na mého manžela, protože pojišťovna mě nechtěla pojistit pro mou nadváhu. V srpnu 2011 jsem si zlomila ruku a byla 2 měsíce v PN. Zajímá mě, jestli mám nárok na odškodnění. Děkuji za odpověď
Dobrý den, chci vědět něco o tom co nabízíte. Jedná se konkrétně o vydání platební karty. Jsem členem Vašeho družstva, tedy jsme na jedné lodi. Uvažuji o tom, pokud jsem dobře pochopil, že bych mohl požádat o vydání platební karty .Mohli byste mi uvézt konkrétně jaké výhody bych mohl mít, kdybych Vás požádal o tuto službu. Jsem z \Nového Jičína. Pokud bych si prostřednictvím této karty mohl fin. hotovost vybírat v bankomatech ČSOB/jak mi bylo sděleno/, nemusel bych mít zbytečně další učet. Tak bych mohl komplexně využívat Vších služeb. Mám důvěru a proto očekávám Vaší brzkou odpověď. S pozdravem. Váš věrný zákazník Miroslav
Dobrý den, dne 17.1.2012 jsem zadala příkaz k úhradě na moji úvěrovou avonkartu, č. účtu 301030/0600 - 3932 Kč a zapomněla jsem uvést VS 1553943031. Mohu tuto chybu nějak napravit? Děkuji za odpověď na uvedenou E-mailovou adresu. Přeji hezký den Eva Svobodová
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.