Dobrý den, chci vědět něco o tom co nabízíte. Jedná se konkrétně o vydání platební karty. Jsem členem Vašeho družstva, tedy jsme na jedné lodi. Uvažuji o tom, pokud jsem dobře pochopil, že bych mohl požádat o vydání platební karty .Mohli byste mi uvézt konkrétně jaké výhody bych mohl mít, kdybych Vás požádal o tuto službu. Jsem z \Nového Jičína. Pokud bych si prostřednictvím této karty mohl fin. hotovost vybírat v bankomatech ČSOB/jak mi bylo sděleno/, nemusel bych mít zbytečně další učet. Tak bych mohl komplexně využívat Vších služeb. Mám důvěru a proto očekávám Vaší brzkou odpověď. S pozdravem. Váš věrný zákazník Miroslav
Dobrý den, dne 17.1.2012 jsem zadala příkaz k úhradě na moji úvěrovou avonkartu, č. účtu 301030/0600 - 3932 Kč a zapomněla jsem uvést VS 1553943031. Mohu tuto chybu nějak napravit? Děkuji za odpověď na uvedenou E-mailovou adresu. Přeji hezký den Eva Svobodová
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.