Pokračování dotazu č. 24277: Dobrý den, znovu jde o opakované oddlužení. Nezlobte se, ale uvádíte, byť to není záměr, lidí v omyl. Od 3 advokátů nezávisle na sobě specializujících se na insolvenční právo mám informaci, že opakované oddlužení je možné pouze, pokud bylo ukončeno do 31.5. 2019. Po tomto datu je nutné vyčkat 10 let bez ohledu na to, kolik % pohledávek bylo uhrazeno. Soud takovouto žádost vždy zamítne. Což je podle mě i v pořádku, nelze z toho dělat holubník. Jde mi jen i to, aby se lidé neřídili špatnými, byť dobře míněnými radami zde v poradně.
Dobrý den, chtěla bych si nahrát platební kartu do mobilu, ale u České spořitelny je k tomu potřeba aplikace George, kterou nechci. Je nějaká banka, která umožňuje platit mobilem, aniž bych musela mít staženou nějakou bankovní aplikaci? Google peněženku mám.
Dobrý den, píšu v návaznosti na předchozí dotaz ohledně opakovaného oddlužení.
Je možné, že skutečně lze druhý návrh podat třeba 3 roky po skončení prvního (doplaceno 100%) ale to se bavíme jen o návrhu. Soud uvidí, že neuběhlo 10 let, nově už 12, a žádost zamítne. Také jsem narazil na skutečnost, že formulace "dlužník je osvobozen od placení přihlášených pohledávek v rozsahu, v němž nebyly uspokojeny" je uváděna i u insolvencí doplacených ze 100% a v tom případě se uplatňuje stejná lhůta, jako u neúplně doplacených. Můžete to prosím potvrdit, nebo vyvrátit? Děkuji
Dobrý den, uhradil jsem inzerát u FB na č. účtu 311420272/0300 na jméno Hermes Konrád. Jedná se o malou částku 300 Kč, ale je to sprosté a asi nebudu sám. Po uplynutí doby dodání zboží se prodejce odmlčel a znehodnotil svůj profil k možné identifikaci. Lze tímto nějak identifikovat pravděpodobně podvodného prodejce? Děkuji za pomoc.
Dobrý den, prosím vás, jak je to s nemocenskou od ČSSZ? Přišly mi finance za nemoc, jsem v insolvenci a nevím co s tím. Odevzdávají se insolvenčnímu správci? Náhradu mzdy od zaměstnavatele jsem měl od 1.10. do 14.10. a od 15.10. do 18.10. 2024 od sociálky. Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.