Pokračování dotazu č. 19357: Dobrý den, děkuji za Vaši odpověď. Obchod nebyl proveden z důvodu dezinformace ze strany banky, tím pádem vznikl ušlý zisk (opožděné provedení obchodu až při první možnosti). Myslete si, že v této situaci nemá ceny otevírat spor? Předem děkuji.
Pokračování dotazu č. 19350: Dobrý den, rady bankovní poradkyní vedly k ušlému zisku v tradingu. Po podání první reklamace uběhla doba 2 měsíců, odpověď na kterou by podle zákoníku neměla přesáhnout 30 dní. Také z osobních zkušeností bych chtěla řešit i morální odškodnění. Má-li smysl se obrátit na finančního arbitra/do ČNB? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, chci se zeptat, zda mám právo a stojí-li v této situaci opravdu za to bojovat dál. Byla jsem několikanásobně dezinformována bankovním poradcem v bance, z čehož pak plynuly mé ztráty, ušlé zisky a účtování poplatků na vrub mého účtu bankou. Po podání stížnosti, zmíním jejích ignorování v komunikaci se mnou, nedodržení obchodních podmínek/podepsané smlouvy. Dotaz je, mám-li to dál řešit, případně na koho bych se měla obrátit (finanční arbitr, ČNB)? Předem moc děkuji za odpověď a rady.
Dobry den, prosím, mam dotaz. Finanční poradce mého bratra mu radí, aby vložil své úspory (a není to málo) na účet do ČNB. Prý tím dokáže velmi dobře uchránit peníze proti inflaci. Hledal jsem to na internetu, ale tuhle možnost jsem nikde nenašel. Prosím je to možné? Děkuji
Dobrý den, před 2 měsíci jsem v KB chtěl nechat zhodnotit na nějakém jejich produktu peníze z prodeje bytu, ale jak jsem později při revizi smluv zjistil, tak mi vnutili investiční životní pojištění (smlouva na 6 let) jejich nějaké dceřiné společnosti, což mi při podpisu zamlčeli. Dále mi neřekli jak nákladná taková smlouva je. Ale co je vůbec nejhorší, tak celou dobu vychvalovali, jak si tím ochráním a zhodnotím peníze. Ale bohužel opak je pravdou, po 2 měsících jsem již přes 50 000 Kč v ztrátě. Jak má člověk postupovat, aby co nejvíce zmenšil škody a nejlépe se dané smlouvy zbavil? Díky moc za radu.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.