Banky.cz Bankovní poradna zdarma Hypoteční poradna #13009,Banka se mnou nejednala seriózně

Banka se mnou nejednala seriózně, Hypoteční poradna

Pekny den, v listopadu jsme zadali o hypoteku, dokud jsem nevolal tak jsme nevedeli nic, zda mame schvalene, nebo ne, proste nic. Po vanocich mi povereny pracovnik rekl, ze potrebuje dokumenty potvrzeni o prijmu ,ze to potrebuje ke schvaleni (nic neobvykleho, pouze to, ze jeste pred Vanoci mi rekl ze to nepotrebuji ale po novem roce mi rekl, ze to je jasne, ze to potrebuje, jinak to nejde schvalit). Tudiz jsme dokumenty hned dodali, cekali jsme 3 tydny zda se nekdo ozve nebo ne, veskere informace o hypotekach, cerpani atd. jsem si musel zjistit, protoze pan nebyl schopny mi nic rict a asi koncem ledna mi rekl, ze to mame schvalene, ale ze ceka na smluvni dokumenty, takze at to neberu vazne, az dojdou, ani mi nebyl schopny rict, na kolik nam vysel scoring, prej ze by to musel udelat a ze to neni dulezite. Dalsich 14 dni jsme cekali, pak tedy jsme se zeptali na mozne navyseni hypo, pan mi odpovedel, ze o co jsme zadali to mame, tak co bychom chteli, coz se mi znacne nelibilo a podal jsem stiznost na banku. Nasledne asi za 2 dny mi opet zavolal ze mi to teda rekne, samozdrejme na vse jsem se musel ptat, cerpani, urok (ten mimo jine vzorst o 0,1 jen diky tomu ze pan nebyl schopny normalni prace) a dalsi zkladni veci ktere mi mel rict on, pak doslo na to navyseni, hypo jsme meli schvalenou a pry neni problem to udelat pred podpisem, opet pan mel problem s odhadcem, nerekl mi jak mam upravit rozpocet nic, musel jsem odhadci zavolat sam a resit to s nim sam. Oba jsme na chovani pana celkem s udivem koukali. Poslal jsem v poradku rozpocet do banky a stale se nic nedelo, dalsi tyden, nic, tak jsem volal do klienstskeho centra a tam mi bylo receno, ze tam zadna zadost neni, ze jen z listopadu 1 600 000, o ktere jsme ani nezadali. Puvodni zadost je delana na 1 350 000 a chteli jsme to navysit na 1,5 mil., coz mne tedy znacne vytocilo v tom, jak muze zadat nasimi jmeny o neco o co jsme ani nechteli, takovych penez. No nasledne mi volal pan reditel, ze se strasne omlouva za komplikace s panem a ze proste ta schvalena zadost mela do 7 dnu podepsat, pak propada, o cemz jsme take informovani nebyly ani o tom, ze pokud se zada o navyseni, tak puvodni jiz schvalena hypoteka propada a zada se znovu, ale jiz s vyssi pozadovanou castkou, tim padem se omlovuaji, ale vlastne je chyba u nas, ze jsme to nepodepsali. Ale jak kdyz jsme to ani nevedeli? Tudiz jsme rekli, ze teda v zadnem pripade, pan reditel mi nabidl vyhodnejsi urok, a ze nam jako omluvu vypisou zadost at to nemusime vypisovat, no posilali to asi 3x, nesedele delka uveru, fixace, nakonec coz byla posledni kapka nesedelo ani jmeno. Nezlobte se na mne ale s takovym huumbukem a jeste kdyz reditel to veme do svych rukou a neni schopny ani v poradku napsat jmeno je uz sila. Navic mi rekl, ze abychom teda meli lepsi urok, musime splnit podminky. RIkam tak to urcite ne, my jsme do telefonu resili to, ze chyba je na vasi strane a ze to je jako od vas omluva (kompenzace), pricemz on vse zacal vyvracet, takze jsme rekli, ze s nema koncime at si celou hypoteku i s panem strci nekam. Ale oc mi (konecne se k tomu dostanu :D) jde. Jde mi o to, ze nas jako klienty a spotrebitele pospinili castkou o kterou jsme ani nezadali, ale v systemu o ni pod nasimi jmeny zadal pan. Dale nam jde o to, jak mohu postupovat pripadne dosahnout nejake kompenzace za to, ze vlastne se to diky neschopnosti bankere tahlo 4 mesice, neustalym volanim o informacich o hypotece ktere nam nikdo nerekl a aniz by nam nekdo rekl ze se to musi podepsat nebo cokoliv tak si to proste zrusili. Tohle se mi nelibi a tohle chci resit nejakym zpusobem, protoze jednak teda mame z toho nervy v haji, kazdy den resit jejich neschopny problem vytvorit hypoteku a hlavne jak si vubec muze nekdo dovolit pracovat s nasimi udaji o castku, o kterou jsme nikdy nezadali, nejaka kompenzace? Jake mam prava? Jak to mohu resit? 

Dobrý den,

banky jsou jako restaurace. Někde Vás obslouží lépe, prostředí je příjemné a jídlo Vám chutná. Jinde se k Vám chovají hůře, obsluha vázne, je nepříjemná a jídlo dostanete pozdě, studené a ještě jiné, než jste si objednal. Náhradu za neposkytnutí hypotéky nezískáte, stejně jako byste od špatné restaurace nezískal kompenzaci za zkažený večer. Je pouze na Vás, abyste příště zvolil jinou restauraci (banku) nebo se případně již v průběhu večera (sjednávání hypotéky) zvedl a odešel. 

Doporučuji kontaktovat naše hypoteční poradce, kteří Vám hypotéku rádi sjednají. Zákazník je u nás vždy na prvním místě, poskytujeme max. možný servis. 

Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy z Hypoteční poradny

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2024, všechna práva vyhrazena