Banky.cz Bankovní poradna zdarma Banka #6105,Bankomat nevydal peníze - reklamace

Bankomat nevydal peníze - reklamace, Banka

REKLAMA
Běžný účet s bonusem 1 000 Kč
26.2.2019 Banka

Dobrý den, minulý pátek se mi stala taková nemilá věc. Chtěla jsem vybrat z jednoho bankomatu 5 000 Kč, ale bankomat až po vložení karty a volby výběru napsal, že není momentálně k dispozici (přitom karta okamžitě nevyjela zpět). Výběr jsem zrušila, takže platba nemohla ani proběhnout a kartu mi bankomat vrátil a já šla vybrat hotovost jinam. Cca po hodině jsem zjistila, že mi chybí tech 5 000 Kč z toho údajně nefunkčního bankomatu. V bance jsem byla hned řešit reklamaci. Řekli mi, že se začne řešit jakmile platba bude zaúčtovaná, což se dnes stalo. Chtěla jsem se zeptat, zda o ty peníze nepřijdu, když už je na účtu vlastně nemám. Peníze už mohly nově vložit, tak snad jestli by mne zachránil kamerový systém. Děkuji

Dobrý den,

o peníze určitě nepřijdete, bankomat o všem uchovává informace, které banka přezkoumá. Reklamace ale může trvat až 30 dnů - vydržte!

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Podřízený vklad a spořicí účet

3.12.2024 Spoření


Dobrý den, pane Jermáři, ve čtvrtek 28.11.2024 jsem v Trinity Bank žádala osobně o zavedení jimi nabízeného produktu v akci ,,Skvělý účet" s úročením 4,08 %. Tento produkt mi byl vymluven s tím, že není dobrý a místo toho jsem byla vmanipulována do tzv. ,,Podřízeného vkladu'' na 9 let. Úrok do 31.12.2024, 4,25 %, později 4-6,18 %. Byla jsem seznámena s pozitivy, nikoli však s negativní stránkou věci. Částku 200 000 Kč (peníze ze zrušeného Penzijního připojištění) jsem měla složit do 10 dnů na účet Trinity Bank. Jelikož paní bankéřka měla veliký zájem na tom abych částku zaplatila ještě tentýž den, učinila jsem tak. Doma jsem si podrobně prostudovala Smlouvu i internet a s hrůzou jsem zjistila, že vklad není pojištěn, že jsem vlastně investor Banky, nikoliv její klient atd. a vlastně mohu o peníze přijít, protože v případě ukončení její činnosti budou uspokojeni v první řadě klienti a na ostatní se nemusí dostat. Částka bude krácena nebo nemusí být vůbec proplacena. Nezaplacením do 10 dnů by Trinity Bank odstoupila od Smlouvy. Zaplatila jsem ihned a tím jsem ztratila možnost ukončení pro mne nevýhodné Smlouvy. Na závěr sděluji, že mi v březnu mi bude 79 let. Pane Jermáři, chtěla bych znát váš názor na věc, zda jsou nějaké možnosti smírného ukončení. Zatím jsem v Trinity Bank nebyla, čekám na vaši odpověď. Nebude-li jiná možnost, nemám problém obrátit se na bankovního ombudsmana. Děkuji za odpověď, Jaroslava

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2024, všechna práva vyhrazena