Dobrý den, dnes jsem u podnikatelského účtu zvyšovala kontokorent. Zatím se nová částka k čerpání neobjevila a starou stále vidím (mám ji na účtu k dispozici v plné výši). Změnila se mi ale splatnost původního kontokorentu na dnešní den. Dokumenty na nový kontokorent jsou řádně podepsané, ale peníze se ještě nezobrazily. Nemůže se stát, že banka původní kontokorent ukončí a nový nedá k dispozici, i když jsou podepsané dokumenty?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.