Dobrý den, mám zřízený běžný účet a ne podnikatelský. Proto nechápu že mi nechtějí zřídit chráněný účet. Chtěl jsem si zřídit podnikatelský účet, ale bylo mi řečeno, že to nejde protože jsem zadlužený. Jak mám postupovat, nepochybil pracovník banky? Moc děkuji za radu
Dobrý den, při dědickém řízení po smrti otce mi bylo notářem sděleno, že na jeho bankovním účtu je jen několik mámo tisíc. Má nevlastní matka a zároveň jeho žena s nevlastními syny tvrdí, že to je vše co za 85 let našetřil. Je možno zjistit zpětně pohyb na jeho účtu?
Dobrý den, pracuji jako OSVČ a exekutor mi zablokoval účet. Chtěl jsem si zřídit chráněný účet v bance, ale bylo mi řečeno, že jako OSVČ si chráněný účet vyřídit nemůžu. Jak je možné, že jako OSVČ si nemůžu zřídit chráněný účet? Nemám z čeho žít, veškeré příjmy mi jdou na zablokovaný účet. Jak mám nyní postupovat? Moc děkuji za radu.
Dobrý den, jak bude probíhat zahraniční platba v případě, že účet plátce je vedený v CZK a účet příjemce v SR v EUR. Jaký bude použit kurz? Plátce (deviza prodej) nebo příjemce (deviza nákup)? Mohu použít SEPA platbu, když mám účet vedený v CZK a potřebuji odeslat přesnou částku v CZK? Poplatky znám. Děkuji
Dobrý den, jsem poměrně nespokojená se službou své banky a uvažuji o změně. Týká se to běžného účtu včetně euro-účtu a pracovního účtu jako OSVČ a možná i nějakého spoření. Ráda bych k bance, která si dává záležet v otázkách udržitelnosti a férovosti podnikání. Zatím se mi při hledání trochu vyloupla Moneta, ale ta je součástí PPF, takže co do férovosti nepřichází v úvahu. Máte pro mě radu? Díky předem.
Dobrý den, chci se zeptat, jestli je možné si založit účet se statutem chráněný účet pro zaslání nezabavitelné části příjmů, pokud nemám nikde žádný bankovní účet. Ten jsem měla před léty. Exekutor ho obstavil a když ho pustil, tak jsem ho zrušila. Mám příjem z brigády a nechci o to přijít. A zároveň si začínám žádat o insolvenci. Kdyby byla schválena, můžu chráněný účet nadále používat? Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.