Dobrý den, mám jeden dotaz. Týká se FIO banky, poznámky u plateb, kterou mohu editovat. Je tato poznámka sloužící pouze pro mne a nikdo ji nevidí? Editovala jsem si x plateb, které přišly přítelovi v době, kdy neměl svůj účet - pro mou kontrolu. Mohu snad svůj účet editovat jak chci nebo se pletu? A dále, FIO historie přístupů - slouží pro moji potřebu, abych si mohla zkontrolovat, kdo se mi na účet kdy přihlásil a co tam dělal? Děkuji.
Dobrý den, rád bych se zeptal. V součastné době jsem v insolvenci, kde již 6. měsícem splácím své dluhy. Po srážce mi zbytek výplaty chodí na učet, který je mé matky. Rád bych si sjednal běžný účet, který by byl na mé jméno, kam bych si vkládal zbytek financí. Zajímá mě, jestli musím ohlašovat insolvenčnímu správci založení nového účtu na mé jméno. Nemohl by být učet zablokován? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, moje dcera je můj jediný dědic. Pokud bude disponentem, bude moci po mé smrti disponovat i nadále před dědickým řízením uloženými prostředky? Ale následně bude muset zaplatit poplatky notáři, že? Z celého vkladu, když budeme dva vkladatelé? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, slyšela jsem od kamarádky a teď tady i četla, že existuje chráněny účet, na který exekutoři nemůžou sáhnout, je to pravda? Neboť já mám exekuci a chtěla jsem si založit účet, ale mám strach, že když mi strhávají z výplaty, tak mi peníze seberou i z toho účtu. Nebo mi ho zablokuji?
Dobrý den, měl bych dotaz. Měl jsem 2 bankovní účty a zhruba před rokem jsem si z toho jednoho posílal peněžní částku na ten druhý. Ale z osobních důvodu jsem ho musel zrušit. Bohužel nemohu dohledat tuto transakci v internetovém bankovnictví. Chtěl jsem se tedy zeptat, zdali se to nějak dá dohledat?. Předem díky za odpověď.
Dobry den, zalozili jsme dceri ucet, kdyz byla jeste dite, ale nikdy jsme ho nepouzivali. Nyni je dceri 19 let a dlouhodobe nezije v CR. Cca pred rokem nam volala pracovnice banky, ze pokud chceme ucet odhlasit, musi dcera sama osobne na pobocku KB. Ja se obavam, aby tam nenaskakovaly nejake poplatky za drzeni uctu. Jak to prosim muzu overit? Dekuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.