Pokračování dotazu č. 9411: Dobrý den, dostala jsem Vaši odpověď ohledně výběru fin. částky z dispoziční karty k účtu. Účet má maminka založený na Slovenku, já mám k němu dispoziční právo -dispoziční karta k účtu. Otázka zněla, jestli si můžu z této karty vybrat peníze v Česku. Vaše odpověď byla kladná v tom smyslu, že můžu do kteréhokoliv bankomatu. Omlouvám se, ale s touto kartou nemůžu do bankomatu, pouze na poštu, s občankou. Prosím ještě jednou jestli mi na poště na základě těchto dokladů vydají fin. částku. Děkuji
Dobrý den, moje maminka má na Slovensku založený účet v Poštovní spořitelně. Vzhledem k tomu, že je imobilní, všechno za ní vyřizuji a vybírám peníze. Vlastním dispoziční kartu k účtu. Vzhledem k situaci - zavřené hranice - se na Slovensko nedostanu, všechno posílám poštou. Mám dotaz. Můžu vybrat u nás v Praze z této dispoziční karty peníze, když je založena na Slovensku? Děkuji
Dobrý den, mám problém. Díky koronaviru se nedostanu za hranice vybrat peníze. Bohužel mi skočil online banking, takže se na kartu nějak nedostanu, abych si peníze přeposlala na český účet. Můžete mi prosím poradit, kde bych mohla vyzvednout peníze bez nějakých velkých poplatků? Mám Sparkasse ale není to běžný účet, je to spíš jako spořící karta (to jsem až do pár dnu nevěděla). Nevím si rady kde můžu vybrat, abych neplatila jako minule přes 60€ a to jsem vybírala jen 150€. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, chci si ze svého účtu v bance vyzvednout vyšší částku v hotovosti. Musel jsem na pobočce vyplnit žádost, paní si do PC poznamenala i stručný důvod na co peníze potřebuji, ale požaduje po mě ještě "Čestné prohlášení". Chtěl jsem po mí nějaký formulář nebo alespoň co má být v tom čestném prohlášení uvedeno - to mi už ale neuměla říct. Mám ho ale přinést až si půjdu pro peníze. Dotaz: má na "čestné prohlášení" banka nárok, pokud ano, podle jakého zákona či předpisu, případně co v něm musí být uvedeno. Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.