Dobry den, jak to je s uctem, ke kteremu mam podpisove pravo? Ucet je pani, o kterou se staram uz dlouha leta, na uctu jsou nejake financni prostredky. Mohu je vybrat a volne s nima disponovat nebo ne? S pani jsme domluveni, ze kdyz se ji pritizi, ze s penezi mohu volne diponovat. Ale nemame zadnou smlouvu. Diky za odpoved
Dobrý den, potřebuji založit nový firemní účet, protože stávající banka bude zrušena. Problém je, že potřebuji vkládat hotovost na účet a jediná možnost ne úplně ideální je Česká pošta v místě pobytu (Kunštát na Moravě) a tam účet nechci kvůli poplatkům. Poradíte mi? Jsem ochoten jezdit třeba do Boskovic, ale tam ten výběr není nic moc a Brno je z ruky. Děkuji
Dobrý den, je možné, aby bankovní či jiné finanční instituce jako podmínku pro sjednání produktu, např. založení účtu vyžadovali kopii občanského průkazu? Vím, že zákon to umožňuje, ale nenařizuje. Pokud tedy nesouhlasím s kopií OP, může finanční instituce či banka odmítnout sjednání produktu?
Dobrý den, máme běžný účet u Poštovní spořitelny s měsíční frekvencí výpisu. Prosím, jak lze zjistit stav na tomto účtu aniž bych musel čekat na tento výpis (např. za únor přijde výpis okolo 6. až 8. března, ale já bych potřeboval zjistit stav příchozích plateb kdykoliv ještě před koncem měsíce února). Jak lze toto provést? Nemám internetové bankovnictví. Děkuji Vám za odpověď. S pozdravem Antonín
Dobrý den, hledám banku s možností založení euroúčtu a možností snadného výběru eur v hotovostí. Současný účet mi to umožňuje, ale výběr v bance je zpoplatněn 1% a výběr z bankomatu v zahraničí se mi nedaří, bankomaty mi při použití mé debetní karty, která je společná pro euro i korunový účet, nabízí jen výběr s přepočtem z mého korunového účtu. Můžete poradit správný postup, nebo jinou banku? Děkuji
Dobrý den, jaké důvody mohou vést banku k zamítnutí vedení běžného účtu? K dotazu na důvod mi bylo sděleno, že je to interní záležitost, která mi nebude sdělena. Pouze padl dotaz zda nejsem politicky angažovaná. Osobně nevidím žádný důvod proč by měl být účet zamítnut. Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.