Potřebuji sama sobě poslat hotovost ze svého účtu, protože mám problém dostat se k bankomatu a kartu nechci dávat do ruky cizím lidem i s pinem. Nikoho blízkého nemám. Jsem invalidní a pomáhá mi pečovatelská služba, ale na nákupy a platby potřebuji hotovost! Dělá nějaká banka tuto službu? Myslím zasílání peněžní poukázky z mého vlastního účtu. Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, před rokem jsem vyhlásila osobní bankrot. Úspěšně, nyní mám insolvenčního správce a řádně splácím. Chtěla bych si u vás otevřít účet, ale bojím se, že i přesto mi ho zablokujete. Jak je to tedy v situaci, kdy jsem v osobním bankrotu, mám ho řádně schválený a splácím. Lze mi zablokovat účet? Podle insolvenčního správce to totiž banky dělají, i když jim to zákon zakazuje. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, sjednal jsem si u Poštovní spořitelny běžný účet i s rizikem, že bude exekutorem obestaven. Při sjednávání jsem tuto skutečnost konzultoval s přepážkovou pracovnicí. Ptal jsem se na to, jestli bude možné účet po obestavení zrušit. Řekla, že asi ne. Až nyní po obestavení "prázdného" účtu s blokovanou částkou minus 490 000 Kč jsem se dozvěděl, že si spořitelna účtuje za každý i započatý měsíc poplatek 200 Kč. To je ten nejhorší způsob parazitismu. Je z toho nějaká cesta? Děkuji
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, kde si založit účet pro pobyt v zahraničí. Momentálně mám Českou spořitelnu, a ta, co jsem se díval není moc výhodná. Chtěl bych něco, kde si můžu párkrát vybrat peníze v místní měně (jen EU). Na účet mi budou přicházet koruny z ČR (výplata), ale platit na místě budu v eurech (nájem, jídlo atd.). Chtěl bych co nejvíce platit kartou a uvítal bych i možnost, pokud bych na účtu mohl mít i eura vedle korun, díky za radu a přeji hezký den
Dobrý den, mám nápad, aby vaše pracovnice spořitelny pracovaly tak, jak mají a abych nemusela stále něco honit jenom proto, že jsem chtěla zrušit účet XXX/0300. Dne 28. června 2018 jsem navštívila vaši pobočku v Kroměříži (14 km) na poště a zrušila účet, na což mám doklad. Protože se nic nedělo, volala jsem na vaši linku, kde zjistili, že nic zrušené nebylo a následně navštívila vaši pobočku ve Vyškově 28.8.18 - cca 30 km. Nikde zrušení účtu nebylo. Když už to vypadalo, že se to vyřeší, přišlo mi vyúčtování, že ještě v červenci a srpnu mi byly strhávány bůhví za co peníze. Jsem hrozně naštvaná, že kvůli někomu mám stálé problémy a už na to nemám nervy. V mých 72 letech bych si zasloužila klidný život a ne řešit něčí - slušně řečeno - nekompetentnost. Navíc nevím, kdo mi uhradí zbytečné cestování, což s mým důchodem 11 001 Kč je taky zátěž. Žádám tedy o okamžitou nápravu, vrácení peněz na můj účet a zaplacení cestování, jinak se obrátím na kontrolní orgány! Odmítám ale znovu kamkoliv jezdit!
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.