Dobrý den, mám v KB běžný účet. Pozvali si mě do banky a řekli, že tento účet se mění a musí se mnou sepsat novou smlouvu. Smlouvu se mnou sepsali a z běžného účtu jsme měl - Účet Plus. Doma jsem to prostudoval, v bance jsem neměl sebou brýle a zdá se mi že mě trochu podvedli. Jaký je prosím váš názor? Jsem důchodce 68 let. S přáním hezkého dne Petr
Dobrý den, chceme dceři (18 let) zřídit studentský účet. Láká nás účet od UniCredit Bank, protože má mít výběr z cizích bankomatů zadarmo. Na jejich stránkách je však také napsáno: "Banka transakce nezpoplatňuje, avšak provozovatelé bankomatů mohou účtovat své vlastní poplatky." Co to znamená? Že třeba při výběru z bankomatu od ČSOB nebo České spořitelny stejně bude muset nějaký poplatek zaplatit? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, mám dotaz. V nejbližší době odjíždím na tříměsíční brigádu do Holandska a potřebovala bych zjistit přesný tvar mého čísla účtu v mezinárodním formátu (IBAN/SWIFT) č.ú. 283947789/0300 (Poštovní spořitelna). Na účet mi bude chodit výplata. Dále prosím o bližší informace při používání platební karty ( Mastercard) v Holansku, např. výběr z bankomatu, platby kartou, ceny za uvedené transakce a další. Moc děkuji za Vaši odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.