Dobrý deň, pred dvoma rokmi som si založil bezplatný účet v škótskej Banke TSB, po troch mesiacoch používania som na účte nechal zostatok pol libry, ale účet nezrušil a vrátil sa na Slovensko. Je potrebné účet zrušiť alebo sa mi vzhľadom na dlhodobú neaktivitu a žiadne obraty zruší automaticky? Ďakujem za odpoveď.
Pokračování dotazu č. 4470: Díky za odpověď. Nicméně ani tak mi nejde o účet pro fyzickou osobu, ale o účet pro právnickou osobu vlastněnou Íráncem. Z logiky věci - jak může český právní systém dovolit založit Íránci vlastní firmu, když mu pak nedovolí založit účet pro právnickou osobu?
Dobrý den, mám dotaz ohledně založení podnikatelského účtu pro s.r.o. v případě, že jediným jednatelem firmy je osoba státní příslušnosti Írán. Společnost s.r.o. není obecně problém pro Íránce založit, nicméně v případě založení firemního účtu je tomu přesně naopak. Existují nějaké možnosti řešení? Např. banky, které účet založí apod.? Děkuji
Dobrý den, mám účet u České spořitelny společný s dcerou, jehož součástí je i Šikovné spoření (spoří na něj dcera). Příští měsíc budu mít nárok na důchod. Můj dotaz je, zda si mohu u ČS založit důchodový účet s výhody pro seniora a druhý si ponechat, nebo převést celý na dceru? Děkuji Vám a zdravím! Jiřina
Nebyli jsme v Cesku moc let, ted tam jedeme a chceme otevrit konto o nejake banky. Co byste mi mohli poradit? Chceme tam penize ulozit, vice tam pridavat nebudeme, az zase prijedeme tak to pouzijeme. Hledam banku, kde by byli minimalni poplatky nebo jeste lepsi zadne fee. Dekuji
Dobrý den, můžete mi prosím poradit. Moje mamka má běžný účet, ale nemá internetové bankovnictví. Několik let zpátky zřídila trvalým příkazem platbu za internet. Nedávno jsme internet zrušili, ale platby chodí dál, protože mamka neví, jak trvalý příkaz zrušit. Dá se to zařídit i na poště?
Dobrý den, každý měsíc se mi z účtu odesílá částka 400 Kč na charitu Buena Vida (výměnou za náramky, které prodávají). Není to zadáno jako trvalý příkaz. Už jsem se to mnohokrát snažila zrušit přes jejich stránku (unsubscribe), ale nejde to. Chci se tedy zeptat, jak jim můžu zablokovat přístup k mému účtu? Anebo zrušit odesílání zmíněných 400 Kč?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.