Dobrý den. Mám Můj účet u KB.Chodí tam moje i manželova výplata,máme tam SIPO,trvalé příkazy a inkaso.Splňuji podmínky pro vedení účtu zdarma.Problém pro mě představují poslední dobou poplatky za odchozí platby zadané prostřednictvím internetového bankovnictví,které přesahují částku 100.-KČ měsíčně.Proto uvažuji o změně banky.K účtu potřebujeme dvě platební karty,nyní je máme,druhá je samozřejmě zpoplatněna.Můžete prosím poradit s výběrem vhodnějšího účtu,aby se poplatky snížily?Děkuji. Monika
Dobrý den, potřebovala bych poradit, u které banky si zařídit běžný účet. Momentálně nejsem student, na účtě bych měla částku do 10 000 CZK. Obecně účet používám málo často, občas kartou platím či nakupuju přes internet, nechodí mi tam měsíčně výplata, spíše sporadicky. Teď je pro mne nejdůležitější, abych mohla vybírat peníze v zahraničí za minimální poplatek, příští dva měsíce strávím v Německu. Poté bych se chtěla zeptat na spoření. Chtěla bych si spořit částku okolo 50 000 CZK, peníze bych tam vkládala nárazově, nepravidelně. Ideální by bylo, kdybych si je mohla vybrat kdykoli. Nepotřebuji s nimi jinak manipulovat, používat na internetové nákupy a podobně. Vychází mi nejlépe asi ceska sporitelna, máte jiné doporučení??:) Děkuji, Zuzana
Dobrý deň zo Slovenska. Moj brat žil v ČR 30 rokov. Tam pracoval aj ukladal peniaze. Momentálne je na starobnom dochodku a prišiel na Slovensko, kde plánuje kupit byt. Peniaze má na účte KB v Prahe. Chceme poradit čo má robit ked je teraz pre neho zlý kurz českej koruny voči euru nakoľko si potrebuje kúpit byt. Nevieme či sa kurz českej koruny voči euru zmení a kedy aby pre neho bol výhodnejši na kupu bytu na Slovensku. Ďakujeme za odpoveď
Dobrý den, chtěl bych se Vás zeptat, jak postupovat, když jsem si před ix lety otevřel účet ve španělsku, ale před odjezdem jsem ho zapoměl zrušit. Tenkrát, z důvodu věku byl bez poplatků, ale jen do určitého věku. Chtěl bych se zeptat, jestli banka sama účet uzavře, nebo jestli mi tam může vzniknout i případný nějaký dluh. Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.