Dobry den, mam dotaz a to,ze bych potrebovala uhradit platbu za elektrinu,ale jsem nyni v zahranici ,moje mmainka by na pobocce u Vas platbu uhradila,ale je pro ni slozite vypsat listek ci postovni poukazka tak bych mela dotaz na pobocce k platbe potrebuji vypnit formular ci jen staci prijit k prepazce a dat jmeno a cislo variabilni a cislo uctu?Platba je 900kc a poplatek bude u Vas za odeslani stat kolik? Dekuji za odpoved na email.
Dobry den, pred vice nez jednim rokem jsme si otevreli jedno konto v US$ a dve konta v CZK u LBBW. Nyni byla LBBW Banka prodana a je v rukouch Kazachu a Rusu.V roce 1968 jsme kvuli okupaci opustili byvalou CSSR a nyni mame mit u byvalych okupantu ulozene penize? Chceme je prevest do jine banky.Nas dotaz:musime platit poplatky z prevodu penez na nami vybranou banku? Mnoho diku jiz predem Miloslava a Erwin Rauschgoldovi
Dobrý deň.Prišiel som do ČR pracovne na dlhšie obdobie a potreboval by som poradiť v ktorej banke si mám otvoriť bežný účet.Potrebujem ho len na príjem výplaty a na bežné platby v obchode kartou.Nepoužívam internet platby a využijem len 1 prevod mesačne do slovenskej banky-Slovenskej sporiteľni.Ďakujem za radu.
Dobrý den, ráda bych se optala zda u Vaší banky existuje číslo účtu 8435667871/6200.Bohužel jsem ze svého účtu u GE provedla příkaz na výše uvedené číslo,bohužel však za lomítem mělo být uvedeno 2600.Nerada bych tedy o svou platbu přišla. Moc děkuji za pomoc O.Jobová
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.