Dobrý den, Ja bývam v Holandsku ale casto kupujem veci od súkromnych osob v Polsku a v Cesku. Vzdy to je problém ludom lebo musia platit moc provizie. Rada by som preto otvorila v Polsku a v Cechách internetbanking úcty na zloty a koruny. Je to mozné a ako? Probovala som uz Deutsche Bank ale by som potrebovala polské mobilné císlo na autorizáciu. Mám iba Holandské alebo Slovenské císlo. Dakujem, Iweta Renting-Pobuda
Dobrý den, při placení na benzínce kartou mi karta třikrát sdělila že zadávám špatný PIN i když jsem zadávala správně !!! Nyní jsem zkusila kartu v práci a automat sdělil, že jsem již vyčerpala tři možnosti. Co teď s tím ? Nechci platit znovu za PIN. Když to není moje vina. Děkuji Krymlová
Dobrý den chtěla sem se zeptat, používám účet otce jsem jeho dcera používám účet jen já a chodí mi tam výplata. Je možný zřídit nejaky přístup abych mohla vybírat peníze na přepážce když nejsem majitel úctu šlo by udělat pristoupeni či povolení je něco takového? Děkuji. Jedna se o českou spořitelnu. Banka nám nechce dat PIN k nové kartě děkuji. Lucie R.
Dobry den, Chtel bych se zeptat kdyz bych si zalozil novy ucet u Fio banky standart, kdyz uz mam zalozeny ucet u Ceske Sporitelny a chtel bych zustat tam u sve banky. Jestli mohu mit dva ucty a ukazde jine banky. A prave nechci prechazet , kdyz vyplnim online zadost nebudou mi prevadet z Ceske Sporitelny na Fio bynku ? Dekuji vam za odpoved Badzo
Dobrý den, chci vědět něco o tom co nabízíte. Jedná se konkrétně o vydání platební karty. Jsem členem Vašeho družstva, tedy jsme na jedné lodi. Uvažuji o tom, pokud jsem dobře pochopil, že bych mohl požádat o vydání platební karty .Mohli byste mi uvézt konkrétně jaké výhody bych mohl mít, kdybych Vás požádal o tuto službu. Jsem z \Nového Jičína. Pokud bych si prostřednictvím této karty mohl fin. hotovost vybírat v bankomatech ČSOB/jak mi bylo sděleno/, nemusel bych mít zbytečně další učet. Tak bych mohl komplexně využívat Vších služeb. Mám důvěru a proto očekávám Vaší brzkou odpověď. S pozdravem. Váš věrný zákazník Miroslav
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.