Dobrý den. Jsem invalidní stará žena, nemohu osobně navštívit Českou spořitelnu v Uničově, kde mám účet. Prosím o sdělení E-mailové adresy, kde bych mohla vykorespondovat: E-mailové zasílání výpisu z účtu, automatické zaslání karty k tomuto účtu, protože stávající končí platnost.
Předem děkuji. Jitka J.
Dobrý den, mám dotaz. Ve které bance v Polsku se dá založit účet, abych neplatil měsíční poplatky? Potřeboval bych účet podobný FIO bance, kde se neplatí za příchozí a odchozí platby ani za vedení účtu. Na účet by mi platili lidé v Polsku a po určité době bych částku převedl na účet v ČR (tady se poplatku asi nevyhnu, ale to by nevadilo). A mám ještě jeden dotaz - pokud bych si na účet nechal zasílat peníze z faktur, musím mít podnikatelský účet nebo stačí běžný jako u nás? Musím mít s sebou pas nebo stačí český občanský průkaz?
Díky za rady popř. odkaz na nějakou stránku, kde bych získal další informace. Martin.
Dobrý den, jako nově vznikající školská právnická osoba provozující činnost základní školy a školní družiny bychom potřebovali založit bankovní účet kvůli uzavření smlouvy o financování s Krajským úřadem v Pardubicích (povinný doklad). Bohužel budeme zapsáni do rejstříku škol a školských zařízení až od 1.9.2014, viz. rozhodnutí v příloze. Chtěla bych Vás tímto požádat o zpětnou vazbu, zda jako schválená škola s přiděleným IČO a IZO, ovšem nezobrazená v rejstříku, bychom mohli u Vašeho bankovního ústavu založit běžný účet.
Děkuji za informaci a zdravím
Táňa Zimmermannová, ředitelka ZŠ Na rovině v Chrudimi
Dobry den preji. Mam k vam prosim velky dotaz.
Mam osobni ucet u KB, Unicov a mel jsem i platebni kartu. Pred mesicem mi byla ukradena i s doklady, tak jsem ji zablokoval a zazadal o novou kartu. Dosel mi pin k nove karte a dnes jsem byl na Unicovske pobocce KB., kde jsem si prisel pro novou kartu. Bylo mi ale receno, ze podle nejakych jejich smernic, kdyz jsem a mam: OSOBNI BANKROT-Insolvenci uz schvalenou a strhavanou z uctu, mi nova karta nemuze byt vydana a musim vybirat uz jen na pokladne banky KB. A nikde jinde u jine banky uz novej ucet ani kartu ted prej nedostanu. Muzete mi napsat prosim, kdybych chtel zridit novy ucet u vasi banky, nebo jine, jestli je to mozne i kdyz jsem v Insolvenci?
Dekuji za pripadne info. Tomas
Hello, I tried to take 10 000 czk cash from the cash machine GE Money Bank in front of the pharmacy on the Opletalova str, Praha 1. I asked for 10 000 czk and the machine just gave me 1000 czk. I did it at 1.15pm 19/07/14. Can you please let me know if i asked for 1000 or if it's a problem with your cash machine because i didn't asked for a ticket.
Thanks, Kevin.
Dobrý den, jsem Slovák, no momentálne bydlím a pracuji v České republice. Otevrel jsem si účet v slovenské bance Sberbank SK, mužu tento účet plnohodnotne vuyžívat taky v České republice, a to vkládat naň peníze v pobočkách Sberbank CZ, vykonávat transakce a pod.
Za odpoved vopred dakujem. Adam B.
Dobrý den, Ja bývam v Holandsku ale casto kupujem veci od súkromnych osob v Polsku a v Cesku. Vzdy to je problém ludom lebo musia platit moc provizie. Rada by som preto otvorila v Polsku a v Cechách internetbanking úcty na zloty a koruny. Je to mozné a ako? Probovala som uz Deutsche Bank ale by som potrebovala polské mobilné císlo na autorizáciu. Mám iba Holandské alebo Slovenské císlo. Dakujem, Iweta Renting-Pobuda
Dobrý den, při placení na benzínce kartou mi karta třikrát sdělila že zadávám špatný PIN i když jsem zadávala správně !!! Nyní jsem zkusila kartu v práci a automat sdělil, že jsem již vyčerpala tři možnosti. Co teď s tím ? Nechci platit znovu za PIN. Když to není moje vina. Děkuji Krymlová
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.