Dobrý den, mám problém s výběrem z účtu, konkrétně s IBAN. Jak to řešit? U své Fio banky mám postupně založeny 3 účty s IBAN, které začínají CZ62, CZ75 a CZ97. Jestliže zadám CZ a číslo, okamžitě se objeví červeně invalid. Jak to řešit, co dělám špatně? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, jsme manželé, každý má svůj učet, na který chodí důchod a potom hospodaříme s penězi společně. Kromě toho máme ještě další účet a investice, kde se snažíme peníze zhodnocovat. Ty jsou již psány na jméno manželky. Jsou na něm i peníze, které dostala od rodičů a z prodeje jejího podílu bytu. Jak by bylo naloženo s jednotlivými účty v případě úmrtí jednoho z nás? Co z toho by šlo do dědictví a co by zůstalo tomu druhému v plné výši? Řeší se nějak osobní účet pozůstalého? Děkuji
Dobrý den, jak mohu získat informaci o zrušeném účtu ve Švýcarsku u UBS Swiss? Dcera tam měla na své jméno vedený účet s penězi, které ji odkázala její teta. Nyní její otec tvrdí, že účet tam je, ovšem máme podezření, že peníze byly v roce 2017 vybrány a účet zrušen. Do dceřiných 18 ti let měli dispoziční právo jak její otec, tak jeho matka. Dekuji za odpověď.
Dobrý den, jsem v exekuci, strhává se mi to z platu a něco posílám na další účet bokem než na věřitele přijde řada. Potřebuji výplatu posílat na účet mamky, jelikož můj účet byl blokován. Když se to takto posílá pravidelně a v celkem vysoké částce že cca do roka je vše zaplacené, půjdou i po tomto účtu? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, před více než rokem zemřel táta mých dětí a měl novou manželku. V dědictví byl i účet pozůstalého a syn a dcera měli dostat každý 27 000 Kč. V bance jim nejprve po několikerém upomínaní řekli, že peníze jim pošlou složenkou do měsíce. Opět několikrát byli v bance a upomínali je že nic nedostali. Nakonec jim řekli, že to mají řešit s manželkou pozůstalého, ať jim ty peníze vyplatí ona. Ona je k nezastižení, s nikým nekomunikuje. Syn volal notářce co má tedy dělat a ona mu řekla, že se má obrátit na soud, že ji to nezajímá. Jak tedy postupovat a kdo pochybil? Je to už neuvěřitelné, děkuji.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.